استقلال انتظارات را برآورده کرد/لزوم نظارت بیشتر کمیته داوران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان با عملکرد خوبی که در مقابل تیم نفت از خود نشان دادند، انتظارات مردم از بازی زیبا را برآورده کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ستار همدانی، درخصوص عملکرد خوب استقلال مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم، اشتباهات آبی پوشان بسیار کم بود و آنها توانستند با یک بازی گروهی، ترکیبی و سرعتی عرصه را بر نفت تنگ کرده و به پیروزی دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: ما در این بازی شاهد کارهای ترکیبی خوبی از استقلال بودیم و آنها در پاس های کوتاه و ارسال های بلند دقیق بودند و کمتر اشتباه می کردند و این نشان داد که رفته رفته استقلال به شرایط ایده آل نزدیک می شود. حالا با این بازی که استقلال انجام داد انتظارات مردم را از یک فوتبال زیبا برآورده کرد.

همدانی درخصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: به اعتقاد من کمیته داوران باید نظارت بیشتری بر چیدمان داوری داشته باشد. یک پنالتی به سادگی از بین رفت و داور سوم که در چند قدمی دروازه بود مشخص نشد حواسش کجاست که گل سالم استقلال را که توسط ابراهیمی از ضربه پنالتی به دست آمد ندید و اگر بازیکنان استقلال حرفه ای نبودند و اعتراض می کردند شاید جو ورزشگاه بهم می ریخت. بنابراین به نظر من کمیته داوران باید نظارت بیشتری بر عملکرد داوران داشته باشد تا هم تیم ها دچار مشکل نشوند و هم کمیته داوران زیر سوال نرود.

پیشکسوت استقلال درخصوص تعطیلات سه هفته ای و مثبت بودن آن برای استقلال گفت: شفر به این تعطیلات نیاز داشت. او حالا با آرامش تمرینات تیم را آغاز خواهد کرد. اگرچه هفت بازیکن خود را به خاطر ملی پوش شدن در اختیار ندارد، اما مطمئن است که آنها در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی خواهند داد و با آمادگی به استقلال باز خواهند گشت و او باید سایر بازیکنان را با شرایط شاداب آماده شروع دوباره لیگ کند.

وی با انتقاد از عملکرد مهاجمان استقلال گفت: اعتقاد دارم آبی پوشان به یک مهاجم تمام عیار و گلزن احتیاج دارند شاید استرس این فصل و گل نزدن مهاجمان باعث شده تا موقعیت های زیادی را از دست دهند.

همدانی اظهار کرد: آبی پوشان در برابر نفت دو گل زدند و بیش از چهار گل را وارد دروازه نکردند و این برای تیم بزرگی چون استقلال خوب نیست که مهاجمانش نتوانند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند. در دیدار برابر نفت شاهد بودیم که سه تک به تک را مهاجمان استقلال نتوانستند وارد دروازه کنند و اعتقاد دارم شفر باید تمرینات اختصاصی بیشتری را حتی بیشتر از زمان تمرین باید گذارد که این مشکل برطرف و در بازی های آینده شاهد این نباشیم که توپ های مهاجمان به گل تبدیل نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با آمدن شفر نوع بازی استقلال تغییر پیدا کرده و این مربی حرفه ای نشان داد خیلی زود تاثیرات حضورش در استقلال مشخص شده است. من امیدوارم او بتواند برای نیم فصل دوم و با شناختی که از تیم پیدا می کند یک استقلال پرقدرت را روانه لیگ کند.

/مهر