با تصمیم مدیرعامل جدید

تمرینات تیم نساجی به زودی در مازندران برگزار خواهد شد

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از برنامه‌های این باشگاه برای انتقال تمرینات تیم فوتبال نساجی به استان مازندران خبر داد

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تیم فوتبال نساجی همچون تیم‌های گل گهر و مس رفسنجان، تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کند و این موضوع مورد اعتراض هواداران نساجی هم قرار گرفته بود و آنها درخواست برگزاری تمرینات این تیم در قائمشهر را داشتند، درخواستی که با موافقت مدیرعامل جدید این باشگاه مواجه شده است.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از برنامه‌های این باشگاه برای انتقال تمرینات تیم فوتبال نساجی به استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود و درخواست‌های متعدد هواداران پرشور نساجی برای برگزاری تمرینات در قائمشهر یا شهرهای همجوار در سال‌های اخیر، باشگاه از امروز فعالیت خود را برای در اختیار گرفتن کمپ تمرینی آغاز کرده و با یاری خداوند تمرینات تیم به‌زودی به مازندران منتقل خواهد شد. در همین راستا مذاکرات اولیه با مدیران چند کمپ تمرینی آغاز شده و روند مذاکرات به‌صورت فشرده ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که زمین کارگران محل تمرینات نساجی بوده و این تیم فعلا زمین تمرین مناسبی در قائمشهر ندارد اما به نظر این باشگاه تاکید دارد که این موضوع را هرچه زودتر حل و فصل کند.