وضعیت کاله بهتر می‌شود / بهروز عطایی : باخت کاله نتیجه اشتباهات زیاد بازیکنان بود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا پایان نیم فصل جز هشت تیم بالای جدول باشیم ولی قطعا با تلاش و بر طرف کردن نقاط ضعف تیم در پایان کار جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.   به گزارش مازند اسپرت ، بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران پس از شکست […]

Ataaaeeei

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا پایان نیم فصل جز هشت تیم بالای جدول باشیم ولی قطعا با تلاش و بر طرف کردن نقاط ضعف تیم در پایان کار جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران پس از شکست سه بر یک مقابل حریف مشهدی خود به خبرنگاران گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل حریف داریم با توجه به اینکه اشتباهات ما در امتیازات حساس رقم خورد حریف به خوبی توانست از این موقعیت استفاده کند و بازی را پیروز شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره اینکه چرا کاله با وجود اینکه در همه ست های بازی از حریف جلو بود چطور بازی را واگذار کرد، تصریح کرد: ما در هر چهار ست بازی دو امتیاز سرویس در امتیازات بالای ۲۰ دادیم که روند بازی را عوض کرد چرا که ما اختلاف زیادی با حریف نداشتیم و این اشتباهات باعث شد تا تیم ثامن نتیجه را از آن خود کند ضمن اینکه حریف یک پاسور و بازیگردان قوی داشت که در کسب امتیازات حساس واقعا تاثیر گذار بود.

عطایی با بيان اینکه کاله سعی دارد در پایان نیم فصل جز هشت تیم برتر باشند، گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا پایان نیم فصل جز هشت تیم بالای جدول باشیم ولی قطعا با تلاش و بر طرف کردن نقاط ضعف تیم در پایان کار جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

بهروز عطایی به بازی هفته آینده کاله نیز اشاره و بیان کرد: هفته آینده با تیم سایپا در تهران بازی خواهیم کرد که قطعا بازی سختی خواهد بود چرا که سایپا این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.

سرمربی تمامی ادوار حضور کاله در لیگ برتر درباره اینکه آیا قرار است کاله در نیم فصل بازیکنی به خدمت بگیرد نیز خاطرنشان کرد:بعید میدانم که بازیکن دیگری به خدمت بگیریم به هر حال یک سری ضعف های فردی در برخی بازیکنان ما هست که قطعا این ضعف ها برطرف نخواهد شد ولی با تلاش این ضعف ها را به حداقل خواهیم رساند