هزار امتیازی بانوان کشور

چوبینه قهرمان مسابقات تنیس هزار امتیازی کشور در آمل

مسابقات هزار امتیازی بانوان در باشگاه راکت آمل به پایان رسید و قهرمانان خود در بخش انفرادی و دو نفره را شناخت.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مسابقات هزار امتیازی بانوان در باشگاه راکت آمل به پایان رسید و قهرمانان خود در بخش انفرادی و دو نفره را شناخت.فاتح بخش انفرادی نسترن چوبینه بود که با ارائه بازی های خوب با شایستگی قهرمان شد.

نتایج به شرح ذیل می باشد:

انفرادی( مقام اول): نسترن چوبینه مقام دوم: نوژین نیکپور سوم مشترک: الهه ظفرخواه و مهدیه دهقاندو نفره؛ مقام اول : ظفرخواه و چوبینهمقام دوم: دهقان و احمدی

در حاشیه مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی زنان ایران مطرح شد؛ هیات تنیس مازندران به دنبال برگزاری رقابت‌های
سعید امیرخانلو دبیر هیات تنیس استان مازندران در حاشیه مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی کشور که در آمل برگزار شد، گفت:  این مسابقات در دو بخش، تیمی و انفرادی حضور داشتند که ۳۰ نفر در ۱۵ تیم دوبل و تیمی و ۶۴ نفر در بخش انفرادی شرکت کردند.
وی با بیان کیفیت خوب بازی‌ها عنوان کرد: بازیکنان از کل کشور شرکت کردند و رقابت خیلی خوب بود، تورنمنت بعدی لیگ بانوان به میزبانی ساری برگزار خواهد شد و مراحل نهایی میزبانی تورنمنت جهانی ساحلی در بابلسر مهیا شده است.
امیر خانلو ادامه داد: در فروردین ماه مسابقات تنیس بارقابتهای کاسپین کاپ در رده ی آقایان و رده های سنی و بعد از آن تورجهانی تنیس جوانان آغاز و امروز شاهد فینال مسابقات هزار امتیازی بانوان هستیم.
وی افزود: به دنبال برگزاری مسابقات  باکیفیت در کلاس جهانی هستیم؛ چرا که هرچه میزبانی بیشتر باشد شاهد رشد بیشتر بازیکنان بومی می شویم؛ همانطور که در این مسابقات بازیکنان آملی به فینال راه یافتند. 
وی به جایگاه مازندران در تنیس کشور اشاره کرد و افزود: در مازندران، تمام رده های سنی جایگاه خوبی داریم، ترکیب اصلی تیم ملی ۱۴ سال ، در تیم ملی ۱۶ سال بازیکن داریم که بدلیل مصدومیت نتوانستند حاضر شوند و سرمربی تیم ملی نوجوانان آملی است و روز به روز شاهد پیشرفت این رشته در مازندران هستیم.
سعید بنی هاشمی رئیس هیات تنیس شهرستان آمل نیز در ادامه با بیان اینکه نوژین نیک پور از شهرستان آمل به فینال رسید، عنوان کرد: تعداد ورزشکار در شهرستان آمل زیاد است و پتانسیل زیادی دارد، اما متاسفانه زمین اختصاصی نداریم، در این مسابقات نیز چند تن از بازیکنان آملی به فینال راه یافتند. ر
ئیس هیات تنیس آمل از ایجاد دو زمین اختصاصی تنیس در لاریجان خبر داد و افزود: در لاریجان دو مجموعه ورزشی با کمک بخشدار اختصاص داده شد که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی نداشتن زمین اختصاصی را از مشکلات ورزش تنیس در آمل خواند و اظهار کرد: زمین تنیس در شهرستان تعداد محدودی وجود دارد و اگر زمین اختصاصی داشته باشیم هم هزینه‌های این ورزش کاهش پیدا خواهد کرد و هم افراد بیشتری می توانند این ورزش را دنبال کنند.
بنی هاشمی ادامه داد: با توجه به تعداد تنیسورهای زیادی که داریم دغدغه میزبانی نداشته باشیم و زمین اختصاص به این رشته داده شود می توانیم قطعا مسابقات بیشتری برگزار کنیم.این مسابقات با ۶۴ شرکت کننده که ۲۲ نفر از استان مازندران بودند  از ۱۶ اردیبهشت  در راکت کلاب آمل به رقابت پرداختند‌.