صحبت‌های جالب الهامی‌ در نشست خبری

ساکت الهامی‌: ما قهرمانی را از استقلال نگرفته بودیم!

بر خلاف جواد نکونام سرمربی استقلال تهران، ساکت الهامی‌ سرمربی نساجی مازندران با ساعاتی تاخیر در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، دیدار تیم‌های نساجی و استقلال روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

ساکت الهامی‌ سرمربی نساجی مازندران با ساعاتی تاخیر در نشست خبری حاضر شد.

سرمربی نساجی مازندران در این نشست خبری ضمن تسلیت به باشگاه و هواداران ملوان، اظهار کرد: باید یک خسته نباشید به آقای بایندریان بگویم، هرچند همچنان درکنار ما هستند ولی زحمات زیادی کشیدند و الان جز هیأت مدیره هستند. به آقای خطیر هم خوش آمد می گویم چون از مدیران قدرتمند کشور هستند.

وی افزود: با یک تیم قابل احترام بازی داریم. استقلال همیشه خطرناک است، به ویژه اکنون که در بهترین شرایط و فرم خودش قرار دارد.

الهامی‌ بیان کرد: همین چند روز پیش یک تیم خوب قطری را شکست داده و بسیار با انگیزه و در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای استقلالی‌ها قائل هستیم ولی ما نساجی هستیم. برای آمادگی این بازی خیلی زحمت کشیدیم.

سرمربی نساجی مازندران ضمن تقدیر از زحمات آقای حدادیان و خطیر، افزود: شبانه روزی تلاش شد تا این بازیکنان جدید به نساجی اضافه شدند و با یک برنامه‌ریزی حساب شده این بازیکنان جذب شدند. بچه‌های ما فردا باید با یک تمرکز خوب و با یک انگیزه مضاعفی نسبت به بازی‌های قبل بازی را شروع کنند و بتوانیم با حمایت هواداران پرشورمان یک نتیجه مناسب کسب کنیم.

الهامی درباره بازی دادن به بازیکنان خارجی جدید تیم صحبت کرد و بیان داشت: بازیکنان جدید خیلی دیر به ما ملحق شدند ولی تا جایی که مقدور هست سعی میکنیم از آنها استفاده کنیم.

الهامی بیان داشت: با حضور VAR تیم‌ها یک مقدار از آن عصبانیت خارج شدند و امیدواریم فردا روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی نساجی در خصوص عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های ابتدایی گفت: نتایج باب دلخواه خود من هم نبود. صادقانه بگم کوتاهی ای صورت نگرفت. مخصوصا از جانب مدیریت و مالک و بازیکنان و هواداران تیم. اگر هم کوتاهی ای بوده از ما بوده است. ولی ما باهم سابقه سه ساله کنار هم داریم. هر اتفاقی که افتاده یا قولی که دادیم انجام دادم. برای من افتخاری است که جزئی از شما هستم. من نساجی را دیگه بعنوان تیم نمی‌شناسم چون جزو خانواده خودم است. به شما یک قولی اینجا میدهم که در لیگ برتر امسال بهترین نتایج تاریخ نساجی را ثبت خواهم کرد.

الهامی گفت: من بابت نتایج از نظر امتیازگیری به هواداران و مردم مازندران بدهکار هستم و همینجا از همه معذرت خواهی میکنم. ولی این قول را میدهم، اگر بنده را قبول دارند، خیلی بهتر از گذشته نتایج را جبران خواهم کرد.

وی در خصوص علت جذب یامگا بیان داشت: آقای نکونام و تیم آلومینیوم نظرات خودشونو گفتند. من نمیتوانم بگویم که واقعا اینجوری نیست که آنها میگفتند، اگر یامگا شرایط بازی را داشته باشد و بتواند بازی کند، خوشبختانه مردم قائمشهر فوتبال را میفهمند و می‌توانند نظر بدهند و بعد بازی میتوانیم باهم نظر بدهیم که یامگا در چه شرایطی است.

سرمربی نساجی در خصوص استعفایش در بازی گذشته، گفت: من از شرایط باشگاه و بازیکنانم راضی بودم ولی بخاطر اینکه مقصر بودم نمی‌توانستم ایراد بگیرم. این بازیکنانی که گرفته شدند همشون با شرایطی که دارند واقعا روی آنها کارشناسی شده. دو سه تا بازیکن حتی تا فرودگاه هم آمدند و حتی بلیط های ۴۰۰_۵۰۰ میلیونی را سوزاندند و نیامدند. این دست ما را یک مقدار تنگ کرده بود. ولی با زحمات شبانه روزی که انجام شد آن کسانی را که می‌خواستیم به جمع ما اضافه شدند ولی ای کاش زودتر اضافه میشدند و اگر بخواهیم بحث نتیجه را حساب کنیم و با توجه به اینکه ما دیر شروع کرده بودیم و همین موضوع سبب شد چند بازیکن ما مصدوم شوند.

وی افزود: در بازی‌های قبل دست ما خالی بود ولی الان شرایط به گونه‌ای است که دست ما پر است. هم مصدومان ما رسیدند و هم با این بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند بتوانیم بازی‌های قابل قبول و لایق نساجی و هوادارانش بازی کنیم.

الهامی از دلیل استعفایش گفت و بیان داشت: نمی‌توانستم تقصیر را گردن کسی بندازم و از شکست فرار کنم و شکست را گردن کسی دیگری بندازم، برای همین استعفا داده بودم. من از همه بابت اشتباهاتم عذرخواهی میکنم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به اینکه نساجی همیشه مقابل استقلال پرقدرت ظاهر شده، اظهار کرد: فوتبال حافظه خوبی ندارد، نه تنها حافظه خوبی ندارد، آلزایمر هم دارد. این بازی با آن بازی‌ها کاملا متفاوت است و اصلا اینکه در فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاده نه ما نساجی فصل قبل هستیم و نه استقلال، همان تیم فصل قبل است. این یک بازی خوب است که در بهترین زمان استقلال انجام می‌شود. ما هم شرایط‌مان خوب است ولی اینکه ما قهرمانی را از استقلال گرفتیم قبول نمیکنم.