ایستگاه سوم لیگ برتر فوتبال؛

شکست الهامی و شاگردانش در خانه ثبت شد

دیدار دو تیم نساجی و گل‌گهر در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی به سود تیم میهمان به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛دیدار تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه وطنی از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز شد.نساجی که بعد یک شکست و یک تساوی به دنبال اولین پیروزی فصل خود بود در برابر شاگردان مهدی تارتاری قرار گرفته بود که برای ادامه روند خوب خود و تکرار پیروزی هفته دوم در این مسابقه حاضر شده بود.ترکیب نساجی برابر گل‌گهر:پولی، سعید آقایی، مهدی جانملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، صابر حردانی، محمدرضا حسینی، سیامک نعمتی و محمدرضا عباسی ترکیب گل‌گهر برابر نساجی:محمد رضا اخباری، محمدمهدی زارع، عثمان اندونگ، ابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، امیر محمد رزاقی‌نیا، اریک بایناما و علی قربانینساجی در دو مسابقه قبل یک شکست و یک تساوی را تجربه کرده بود و گل‌گهر نیز با شکست مقابل ملوان و پیروزی مقابل استقلال خوزستان پا به این میدان گذاشته بود.

دیدار دو تیم اما در نیمه نخست گلی در بر نداشت اما چندین صحنه جذاب داشت.در دقیقه ۱۹ حرکت انفجاری حامد پاکدل این بازیکن را با اخباری تک به تک کرد که گلر گل‌گهر به زیبایی توپ را مهار کرد.در دقیقه ۲۵ هم ضربه سیامک نعمتی بازهم با واکنش تماشایی اخباری راه به دروازه پیدا نکرد.مهمترین صحنه نیمه نخست شاید پنالتی تیم میهمان بود. در دقیقه ۳۷ احمد زنده روح پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و لوان پولی با تشخیص ضربه این بازیکن توپ را مهار کرد و ورزشگاه وطنی را منفجر کرد.اما در نیمه دوم ۱۰ نفره شدن نساجی کار را برای میزبان سخت تر کرد. محمدرضا حسینی با اخطارهایی که دقایق (۳۴ و ۵۹) دریافت کرد از زمین بازی اخراج شد.بعد ده نفره شدن نساجی، گلکهر موقعیت‌های خوبی را بدست آورد تا اینکه در دقایق پایانی بازی، گل اول گل‌گهر به نساجی توسط گوستاوو واگنین در دقیقه ۸۳ به ثمر رسید تا نساجی باز هم یک بازی خانگی دیگر را با شکست پشت سر بگذارد.
در ادامه تلاش نساجی‌چی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی بی‌نتیجه ماند و این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم گل‌گهر سیرجان به پایان رسید تا نساجی دومین شکست فصل خودش را در سومین هفته لیگ تجربه کند.
از نکات حاشیه‌ای و جالب این دیدار :میثم تیموری بازیکن سابق استقلال در ورزشگاه وطنی در بین هواداران نساجی حضور داشت.در ترکیب گل‌گهر دو بازیکن ادوار گذشته نساجی که سابقه بازی از جوانان تا بزرگسالان رادارند حضور داشتند. یعنی ابوالفضل رزاق پور و علی قربانی.پیش از آغاز بازی مراسمی برای شهادت حضرت رسول و امام رضا(ع) برگزار شد. بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه حاضر شدند. بعد گل سیرجانی‌ها حرکات گلر گلگهر باعث دلخوری هواداران نساجی شد و همین موضوع سبب شد دقایقی بازی متوقف بماند.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال:

پنج شنبه ۸ شهریور
هوادار ۰  تراکتور ۴
مس رفسنجان ۳  آلومینیوم اراک ۱
خیبر خرم آباد ۱  ذوب آهن ۱

استقلال خوزستان ۱ استقلال تهران ۰

جمعه ۹ شهریور

نساجی مازندران ۰  گل گهر سیرجان ۱
پرسپولیس ۲  فولاد خوزستان ۰
سپاهان ۱  شمس آذر قزوین ۰
ملوان انزلی ۳  چادرملو اردکان ۱