ادامه گربه‌سیاهی نساجی برای استقلال

تودهنی محکم یامگا/ VARدر وطنی به داد نکونام و استقلال رسید

در روز احیای دوباره کوین یامگا، دیدار جذاب و پرگل دو تیم نساجی و استقلال در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛دیدار تیم‌های نساجی و استقلال روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد.

دو تیم که فصل گذشته بازی مهمی را در وطنی قائمشهر برگزار کرده بودند، امسال هم برای ثبت یک دیدار مهم دیگر وارد زمین شدند.

نکونام که سال‌های گذشته با همین نساجی لیگ برتری شده بود و با همین استقلال فصل گذشته قهرمانی را در قائمشهر از دست داد، برای جبران ناکامی فصل گذشته پا به شهر خسته گذاشت.

از سویی دیگر کوین یامگایی که حسابی از استقلالی‌ها دلخور بود، با بی‌مهری استقلالی‌ها به نساجی پیوست و در این باری دستبند کاپیتانی نساجی را بر بازو داشت تا همان ابتدای بازی نشان دهد که چقدر با انگیزه است.

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، روزبه‌ چشمی، ابوالفضل‌ جلالی، دیدیه‌ اندونگ،رامین رضاییان، آرش‌ رضاوند، محمدحسین‌ اسلامی، آرمان رمضانی، جلال‌الدین‌ ماشاریپوف ترکیب استقلال در این بازی بود.

لوآن پولی، امیر جان ملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، امیرمحمد هوشمند، حامد پاکدل، محمدرضا عباسی، کوین یامگا، سیفی و مهرداد ضیایی ترکیب نساجی در این بازی بود.

نیمه نخست بازی دو تیم شرایط متعادلی را داشتند، هر دو تیم چندین بار موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. بازیکنان با انگیزه دو تیم هم در همین نیمه نخست نشان دادند انگیزه بالایی دارند.

اما صبر بازیکنان نساجی در لحظات پایانی به پایان رسید. دقیقه ۴۵ کوین یامگا موفق شد برای استقلالی‌ها خط و نشان بکشد. نساجی صاحب یک فرصت فوق العاده شد. پاس پشت دفاع به پاکدل رسید که شوت محکم این بازیکن را حسینی برگشت داد. در برگشت توپ به زامهران رسید که پس از تکل زبیر نیک نفس، مهاجم نساجی روی زمین افتاد. با بازبینی صحنه توسط VAR، داور یک خطای پنالتی به سود نساجی اعلام کرد و کوین یامگا پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر صفر به سود میزبان شود.

استقلالی‌ها که نیمه نخست را بازنده به رختکن رفتند برای جبران گل خورده وارد زمین شدند.

در دقیقه ۶۳ رامین رضاییان بازیکن ساروی استقلال موفق شد گل تساوی را برای استقلالی‌ها به ثمر برساند.

پس از سرنگونی محمدحسین اسلامی در محوطه جریمه توسط امیرمهدی جانملکی، داور ابتدا ضربه کنار دروازه اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه، او دستور به یک خطای پنالتی برای استقلال داد که رضاییان ضربه اش را به مرکز دروازه زد و بازی را به تساوی کشاند.

اما گویا نساجی در این بازی قصد امتیاز دادن نداشت.در دقیقه ۷۲ پس از ارسال تند و تیز زامهران به روی دروازه، سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد که شوت مهرداد رضایی در بین راه با برخورد به پای حامد پاکدل وارد دروازه شد تا میزبان دوباره پیش بیفتد.

اما این هم پایان بازی نبود و وار حسابی امروز پشت نکونام و استقلال بود. در دقیقه ۷۵ ارسال آرش رضاوند به روی دروازه با ضربه سر ابوالفضل جلالی آملی به گل تساوی استقلال تبدیل شد که کمک داور ابتدا اعلام آفساید کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل تأیید شد تا بازی مساوی شود.

در ادامه دو تیم هرچه حمله کردند موفق قه گلزنی نشدند. حتی داور این دیدار ۱۲ دقیقه وقت تلف شده گرفت که در این دقایق هم گلی وارد دروازه‌ها نشد تا بازهم استقلالی‌ها و نکونام در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر متوقف شود.

این دیدار در پایان با تساوی دو دو به پایان رسید.