فوری ؛ مخالفت باشگاه نساجی با استعفای ساکت الهامی

علی خطیر در اولین تصمیم مدیریتی خود با استعفای ساکت الهامی مخالفت کرد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛شکست روز گذشته تیم نساجی مقابل چادرملو و قعرنشینی تیم مازنی باعث شد تا ساکت الهامی بلافاصله در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از سمت خود استعفا دهد و اعلام کند که با پذیرش مسئولیت نتایج تیم، از این جایگاه کنار می‌رود.

استعفای ساکت همراه با تغییرات مدیریتی و جدایی مدیرعامل این باشگاه و حضور علی خطیر همراه شد تا بسیاری تصور می‌کنند که نساجی در معرض تغییر و تحولات کلان قرار دارد اما حالا خطیر در اولین گام با جدایی ساکت مخالفت کرده است.

خطیر در این خصوص گفت: استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری مطرح شده و باشگاه هم قطعاً با آن مخالفت خواهد کرد و ساکت الهامی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: الهامی از مربیان خوب کشور است و در همین چند سال اخیر، علاوه بر کسب مقام باارزش قهرمانی جام حذفی، دو بار نساجی را از بحران خارج کرده و به امید خدا با تلاش و همت ایشان و سایر اعضای تیم، مطمئناً نساجی از شرایط فعلی خارج خواهد شد.

تیم فوتبال نساجی روز سی ام شهریور ماه در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت و حالا با این مصاحبه خطیر، ساکت هدایت ببرهای مازندران را در این بازی برعهده خواهد داشت، البته این سرمربی هنوز رسما به سمت خود برنگشته است.