تفتیان: امیدوارم آرامش تا بازی‌های آسیایی برقرار شود/ تمرین در کمپ پاریس به پیشرفت من کمک می‌کند

ملی‌پوش دوی سرعت ایران گفت: امیدوارم تا باز‌ی‌های آسیایی آرامش در دو میدانی برقرار شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن تفتیان ملی‌پوش دوی سرعت ایران در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت:‌ همه ورزشکاران صلاحیت لازم را دارند، امیدوارم افرادی که انتخاب می‌شوند بتوانند به ورزشکاران کمک کنند.

وی درباره جلسه با کیهانی رئیس فدراسیون دو میدانی پس از مشکلات به وجود آمده و مصاحبه‌های متعدد تصریح کرد: جلسه خوبی برگزار شد، امیدوارم که آرامش تا بازی‌های آسیایی برقرار شود، مهمترین چیز بین ورزشکار و فدراسیون آرامش است. فدراسیون، من و مربی‌ام نظر مثبت داشتیم که همکاری من با مربی فرانسوی ادامه داشته باشد. این مربی با من دو طلای آسیایی داشته و رکورد شکسته است. با توجه به عملکرد خوبش قرار شد تا بازی‌های آسیایی با او همکاری کنیم.

دونده ملی‌پوش المپیکی کشورمان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به آغاز تمرینات خود در پاریس، خاطرنشان کرد: از دو  هفته آینده در پاریس در یکی از بهترین کمپ‌های فرانسه تمریناتم را آغاز می‌کنم، ورزشکاران ملی فرانسه از جمله جیمی ویکو در آنجا تمرین می‌کند که این موضوع می‌تواند به پیشرفت من کمک کند. از طرفی مربی‌ام بالای سر من است.

تفتیان در پایان خاطرنشان کرد:‌ دلم نمی‌خواهد راجع به گذشته صحبت کنم، مصاحبه‌هایی مطرح شد که نباید در رسانه‌ها گفته می‌شد هم از سمت فدراسیون و هم از سمت من البته من سه چهار ماه سکوت کردم و بعد در مصاحبه‌ای شفاف‌سازی کرده و واقعیت‌ها را گفتم.

/فارس