رشد چشمگير فعالیت های ورزش هاي همگاني مازندران در سال ۹۶

رياست فدراسيون ورزشهاي همگاني كشور رشد ورزش هاي همگاني مازندران را در مقايسه آماري مشابه با سال ١٣٩٥ چشمگير و قابل توجه ارزيابي كردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان مازندران به نقل سایت فدراسیون در ديدار “روهام ابوطالبي ” دبير و قائم مقام هيات ورزشهاي همگاني استان مازندران با رياست فدراسيون ورزش هاي همگاني ايران که در تهران انجام شد ، دكتر “مجدآرا” رشد ورزش هاي همگاني مازندران را در مقايسه آماري مشابه با سال ١٣٩٥ چشمگير و قابل توجه ارزيابي كردند و از زحمات ابوطالبي تقدير و تشكر به عمل آورد و تحول صورت گرفته در هيات ورزشهاي همگاني مازندران را ارزشمند توصيف كرد .
*هيات مازندران در مسير خوبي گام بر ميدارد
امير مجدآرا در ادامه خاطر نشان كرد: ظرفيت ها و پتانسيل هاي استان مازندران بسيار زياد است و باتوجه به حضور دكتر شجاعي و مهندس ابوطالبي در هيات ورزشهاي همگاني مازندران انتظارات از هيات ورزشهاي همگاني استان مازندران زياد است و هيات مازندران در مسير خوبي گام بر ميدارد .
وی در ادامه افزود: انشالله بزودي در استان مازندران حاضر و در برنامه هاي اين استان مشاركت خواهند كرد.

* ۲۵طرح سند تحول تعالي و آينده نگري فدراسيون ورزشهاي همگاني در مازندران اجرايي شد

دبير و قائم مقام هيات ورزشهاي همگاني استان مازندران در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه استان گفت : هیات ورزش های همگانی مازندران موفق به اجراي ٢٥ طرح از ٣٨ طرح سند تحول تعالي و آينده نگري فدراسيون ورزشهاي همگاني گرديده است .

دبير هيات ورزشهاي همگاني استان مازندران افزود :در شش ماهه اول سال ١٣٩٦ تعداد ٦١٨ همايش و رويداد و جشنواره و همچنين بيش از ١٠٠ رويداد فرهنگي در حوزه همگاني استان مازندران برگزار گرديده است.
قائم مقام ورزشهاي همگاني مازندران افزود تقريبا تمامي كميته هاي متناظر انجمن هاي ورزشي فدراسيون در استان مازندران فعال هستند و همچنين تعداد هيات هاي تابعه استان به ٢٥ هيات افزايش يافته است.

حجت الاسلام احساني معاونت فرهنگي فدراسيون فعاليت هاي فرهنگي صورت گرفته در استان مازندران را قابل تقدير برشمرد و در راستاي هرچه بهتر برگزار شدن طرح هاي فرهنگي توصيه هايي را عنوان کرد .

همچنین مهندس پوريا نعيمي مسئول كميته متناظر تحول در ادامه به نقل طرح ها و فعاليت هاي صورت گرفته در اين حوزه پرداخت .

لازم به ذکر است دبير و قائم مقام هيات ورزشهاي همگاني استان مازندران با حضور در فدراسيون ورزشهاي همگاني كشور با “غلامرضا کمانه” نایب رئیس فدراسیون و دكتررجبي رئيس انجمن تندرستي و حركات اصلاحي كشور جلسه مشترکی برگزار کرد.

در این جلسه نایب رئیس فدراسیون ضمن تشریح مصوبات و بخشنامه های مهم و همچنین بررسی تخصصی برنامه ششم توسعه و جایگاه ویژه ورزش های همگانی در آنها در راستای حرکت در مسیر این برنامه های کلیدی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نیز دكتررجبي با معرفی انجمن تندرستي و حركات اصلاحي خواستار تشکیل و فعال سازی این انجمن در هیات ورزش های همگانی استان مازندران شد.