تیم ملی بسکتبال فردا عازم آلمان می‎شود

تیم ملی بسکتبال در راستای آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چهارشنبه عازم آلمان می‌شود تا ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی ۹ روزه، دو دیدار هم با تیم های باشگاهی این کشور برگزار کند. به گزارش مازند اسپرت و به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‎شود، […]

تیم ملی بسکتبال در راستای آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چهارشنبه عازم آلمان می‌شود تا ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی ۹ روزه، دو دیدار هم با تیم های باشگاهی این کشور برگزار کند.

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‎شود، صبح چهارشنبه به منظور برپایی یک مرحله اردوی آماده‎سازی راهی کشور آلمان خواهد شد. ۱۴ بازیکن ترکیب تیم ملی بسکتبال را در این اردو تشکیل می‎دهند.

در غیاب صمدنیکخواه بهرامی که به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی بسکتبال در سفر به آلمان نیست، حامد حدادی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، جواد داوری، فرید اصلانی، سعید داورپناه، محمد جمشیدی، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست،‌ آرمان زنگنه، بهنام یخچالی و محمد حسن‌زاده ترکیب ۱۴ نفر ه تیم ملی بسکتبال را در این سفر تشکیل می‌دهند.

تیم ملی بسکتبال تا چهارم شهریورماه در آلمان خواهد بود و طی این مدت دو دیدار تدارکاتی هم مقابل تیم‎های باشگاهی این کشور برگزار می‎کند. درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال به طور شخصی رایزنی‌های لازم برای انجام دو دیدار تیم ملی را انجام داده است.

ملی‌پوشان بسکتبال پس از پایان اردوی خود در آلمان و بازگشت به ایران، ششم شهریورماه راهی چین‌تایپه می‌شوند تا در رقابت‌های جام ویلیام جونز شرکت کنند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه نخست این رقابت‌ها با مالزی، ژاپن و هند همگروه است. تیم نخست مسابقات جام ملت‌های آسیا المپیکی می‌شود.