گزارش تمرین استقلال

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار با استقلال اهواز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را پشت […]

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار با استقلال اهواز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشت. در تمرین صبح امروز جاسم کرار با لباس شخصی به سالن وزنه رفت و پس از گفت‌وگویی ۱۵ دقیقه‌ای با پرویز مظلومی مجموعه ورزشی انقلاب را ترک کرد.

* سجاد شهباززاده در ادامه روند پشت سر گذاشتن مصدومیت خود به کلینیک استقلال رفت و در تمرین امروز حضور نداشت.

* میلاد فخرالدینی که چند روزی است به تمرینات آبی‌پوشان اضافه شده امروز در کنار سایر استقلالی‌ها وزنه زد. این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در اهواز ندارد.

* منصور پورحیدری دیگر غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

* بازیکنان استقلال در ابتدا در محوطه چمن مجموعه ورزشی انقلاب به گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر قربانعلی‌پور پرداخته و سپس حدود یک ساعت کار بدنی انجام دادند.

* حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین امروز تیم استقلال با مظلومی گفت‌وگو کرد و سپس راهی محل باشگاه شد.

تمرینات تیم استقلال عصر امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه تختی شهر اهواز در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.