پیش بازی دورتموند-مونشن گلادباخ

دو تیم بروسیا دورتموند و مونشن گلادباخ، امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.         به گزارش “مازنداسپرت”، جانشین کلوپ نتایج خوبی را در پیش فصل به دست آورد و حال اولین بازی رسمی اش در بوندس لیگا روی نیمکت دورتموند را انجام خواهد داد. دورتموند […]

دو تیم بروسیا دورتموند و مونشن گلادباخ، امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت”، جانشین کلوپ نتایج خوبی را در پیش فصل به دست آورد و حال اولین بازی رسمی اش در بوندس لیگا روی نیمکت دورتموند را انجام خواهد داد.

دورتموند

شاگردان توخل در ۵ بازی اخیر خود در پیش فصل، ۵ پیروزی به دست آورده اندو در این ۵ پیروزی، گلی دریافت نکرده اند. زرد و مشکی پوشان می‌خواهند شروع قدرتمنندی در بوندس لیگا داشته باشند ولی بازی سختی پیش روی خود خواهند داشت.هدف اول توخل برای فصل آینده، رساندن دورتموند به چمپیونزلیگ است. آنها فصل گذشته موفق نشدند به لیگ قهرمانان صعود کنند ولی امسال، هدف اولشان بازگشت به رقابت‌های اروپایی است. دورتموند مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و با ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

مونشن گلادباخ

گلادباخ در ۵ بازی اخیر خود در پیش فصل، ۴ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده و پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. حال آنها باید مقابل دورتمندی بروند که نتایج خوبی مقابلشان کسب کرده اند. در ۵ دیدار اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای مونشن گلادباخ به ثبت رسیده و دورتموند نیز یک پیروزی به دست آورده است. گلادباخ نیز برای این بازی، مصدومی ندارد و با ترکیب اصلی خود به میدان خواهد رفت.

 

منبع:ورزش۳