مورینیو: تیم پزشکی چلسی فوق العاده است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی امروز در نشست خبری خود، به انتقادتی که از او بخاطر اعتراضاتش به تیم پزشکی چلسی در جریان دیدار با سوانسی شده بود، واکنش نشان داد.   به گزارش “مازنداسپرت“، مورینیو در دقیقه ۹۲ دیدار با سوانسی(۲-۲) و در شرایطی که تیمش ۱۰ نفره بازی را دنبال می کرد، به تیم […]

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی امروز در نشست خبری خود، به انتقادتی که از او بخاطر اعتراضاتش به تیم پزشکی چلسی در جریان دیدار با سوانسی شده بود، واکنش نشان داد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مورینیو در دقیقه ۹۲ دیدار با سوانسی(۲-۲) و در شرایطی که تیمش ۱۰ نفره بازی را دنبال می کرد، به تیم پزشکی چلسی بخاطر بیرون کشیدن هازارد برای مداوا، اعتراضاتی شدید که همراه با دشنام بود وارد کرد.چلسی به همین دلیل دقایق پایانی را ۹ نفره ادامه داد.

همین مساله باعث شد تا مورینیو، اوا کارنیرو(پزشک چلسی) و دستیارش را از نشستن روی نیمکت در بازی بعدی چلسی محروم کند. با این تصمیم، انتقادات به مورینیو در رسانه های انگلیس شدت گرفتند و بسیاری او را به بی اخترامی به تیم پزشکیش متهم کرده اند.

آقای خاص که امروز در نشستی خبری شرکت کرده بود، در واکنش به انتقادات اخیر گفت:” نمی خواهم از این جریان فرار کنم و ضمن قبول انتقادات و سوالات مطرح شده، آنها را درک می کنم. اول از همه باید بگویم که باشگاه چلسی، تیم پزشکی فوق العاده ای دارد، با بهترین دکترها و فیزیوتراپیست های ممکن. در این سه سال، همواره از آنها تمجید کرده ام و این مساله را خودشان نیز به من گفته اند که من بیش از هر شخص دیگری از زحماتشان تشکر کرده ام. این را نه من فراموش کرده ام و نه خود آنها.

البته بین ما تضادهایی وجود دارد که فکر می کنم به همین تضادها نیاز داریم تا پیشرفت کنیم. ما باهم کار می کنیم. در مورد اینکه چه کسی روی نیمکت بنشیند و چه کسی خیر، تصمیم گیرنده من هستم. مسئولیت نیمکت چلسی تماما با من است.

من ۷ دستیار دارم که هر هفته فقط ۴ نفرشان زمان بازی می توانند روی نیمکت باشند. از تیم پزشکی هم دو نفر اجازه چنین کاری دارند، یعنی دکتر کارنیرو و جان فیرین. اینکه این دو نفر مقابل سیتی روی نیمکت نخواهند بود، بدین معنا نیست که در بازی های بعدی یا ادامه فصل هم چنین خواهد بود. ممکن است در ادامه بار دیگر روی نیمکت بنشینند.”

 

منبع:ورزش۳