اومانیا: پله شدن توپ باعث اشتباهم شد

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که در دیدار برابر سپاهان زننده گل به خودی به سرخپوشان بود با عذرخواهی از هواداران به آنها وعده داد این اتفاق را جبران کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، پرسپولیسی ها در روز بد خط دفاعی شان با ۴ گل نتیجه را به حریف اصفهانی واگذار کردند تا در سومین بازی هم […]

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که در دیدار برابر سپاهان زننده گل به خودی به سرخپوشان بود با عذرخواهی از هواداران به آنها وعده داد این اتفاق را جبران کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پرسپولیسی ها در روز بد خط دفاعی شان با ۴ گل نتیجه را به حریف اصفهانی واگذار کردند تا در سومین بازی هم با دست خالی زمین را ترک کنند. مایکل اومانیا بعد از دو بازی نیمکت نشینی برابر سپاهان به میدان فراخوانده شد تا سومین تغییر دفاع میانی برانکو در فصل جدید باشد. او درباره شرایط بازی اش در این دیدار می گوید: انگیزه زیادی داشتم تا هر چه سریعتر به ترکیب برگردم. در تعطیلات بازی های تیم ملی را پشت سر گذاشتم و این مساله باعث شده بود از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت برایم به وجود آمده باشد.

مایکل اومانیا درباره گلی که به اشتباه وارد دروازه خودشان شده نیز اینطور توضیح می دهد: مهاجم حریف را مارک کرده بودم و همه چیز برای دفع توپ ارسالی از کنار زمین فراهم بود اما در یک متری ام توپ به ناهمواری زمین خورد و کنترل آن از دستم خارج شد و این اشتباه بزرگ رقم خورد. شرمنده هستم و در کلمات هم نمی توانم عذرخواهی ام را بیان کنم اما قول میدهم خیلی زود این اتفاق را جبران کنم.

مدافع ملی پوش کاستاریکایی پرسپولیس در ادامه درباره این دیدار گفت: بازی سراسر هیجانی و هجومی از سوی هر دو تیم دنبال می شد و به نظرم مدافعان هر دو تیم روز سختی را پشت سر گذاشتند. ما می توانستیم با به ثمر رساندن توپ های مان کار را تمام کنیم اما در روز خوب نبودیم و همه چیز برعکس شد. به نظرم همین نتیجه می توانست برعکس شود و ما پیروز این بازی لقب بگیریم.

وی در مورد تغییرات پیاپی خط دفاعی نیز گفت: به هر حال سرمربی به دنبال این است که بهترین روش را برای مقابله با حریفان انتخاب کند و نیاز به هماهنگی نیز وجود دارد. هماهنگی در خط دروازه و دفاعی از مهمترین عوامل موفقیت در فاز تدافعی هر تیم است و امیدوارم این مساله خیلی زود برای تیم میسر شود.

مایکل اومانیا در پایان مثل تمام هم تیمی هایش اعتراضی نیز به داوری این دیدار می کند و می گوید: در شرح وظایف من نیست درباره عملکرد داور زمین صحبت کنم و این مساله را مطمئنا باشگاه بهتر می تواند دنبال کند اما به نظرم می توانستیم صاحب حداقل یک فرصت پنالتی شویم اما داور چشم هایش را بست و از این شانس دور شدیم و در صحنه پنالتی حریف هم می توانست تصمیم بهتری بگیرد. به هرحال امیدوارم در طول هفته و تا زمان باقی مانده به بازی بعدی همه چیز به شرایط نرمال بازگردد و اولین بردمان در دیدار آینده را به دست آوریم.

 

منبع:ورزش۳