گفتگو اختصاصی با میثم تیموری بازیکن تیم نساجی قائمشهر / آرزو دارم پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی را بپوشم

به گزارش مازند اسپرت ؛ امروز در خدمت بازیکن ارزنده تیم نساجی ،‌میثم تیموری هستیم ،‌ بازیکنی که در پست دفاع چپ با شماره ۱۲ سالیان درازی است که در این تیم توپ میزند و چه در رده پایه و چه در رده بزرگسالان همواره یکی از مهره های شناخته شده بوده و هست . […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ امروز در خدمت بازیکن ارزنده تیم نساجی ،‌میثم تیموری هستیم ،‌ بازیکنی که در پست دفاع چپ با شماره ۱۲ سالیان درازی است که در این تیم توپ میزند و چه در رده پایه و چه در رده بزرگسالان همواره یکی از مهره های شناخته شده بوده و هست . تیموری که به همراه تیم نساجی به اهواز سفر کرده چند دقیقه را با مازند اسپرت به گفتگو نشست که آن را با هم میخوانیم :

مازند اسپرت ؛ آقای تیموری سلام . اردوی اهواز چطوره ؟ راحت هستید اونجا ؟

سلام عرض میکنم خدمت شما و هواداران فهیم تیم نساجی . خدا رو شکر اردوی خوبی را شاهد هستیم و صبح و بعد از ظهر تمرینات فشرده بدنی رو. انجام میدیم . بازی های تدارکاتی هم داشتیم که دیروز یک – یک شد و امروز رو ۲ – 0 بردیم . و واقعا باید از آقای پرهام و موسوی و اسدی و حیدرزاده تشکر کنیم که اردوی مفید و خوبی رو برای ما تدارک دیدند .

مازند اسپرت : همانطور که گفتید دو بازی تدارکاتی داشتین ،‌آیا این مسابقات از نظر فنی روی بازیکنان تاثیر داشته ؟

صد در صد این بازی ها روی بازیکنای ما تاثیر خواهد داشت چون ما میتوانیم با اینگونه دیدار ها تاکتیک های خودمون رو مرور کنیم و نقاط ضعف و قوت خودمون رو پیدا کنیم و در کل تا اینجای کار مفید بوده .

مازند اسپرت : شما فصل قبل یکی از مهره های کاربردی تیم نساجی بودید اما امسال ضریب اشتباهات شما کمی بالا رفته ،‌فکر میکنید دلیلش چی باشه ؟

من کاملا با حرف شما مخالفم ؛ من دقیقا مثل سال قبل تمریناتم رو پیگیری میکنم ولی چون امسال توقع از ما جوان ها بخاطر عملکرد خوبمون در سال قبل بیشتر شده مردم فکر میکنند من مثل سال قبل سرحال نیستم . با این حال من تمرینات و تلاشم را بیشتر کردم تا بهترین عملکرد را در زمین داشتم باشم . بنده صرفا برای خوشحالی هوادارن تلاش میکنم و برای اینکه آنها را خوشحال کنم سخت در حال تمرین کردن هستم و امیدوارم این تلاش در بازی هایم به چشم بیاید و آنان از من راضی باشند .

مازند اسپرت : در بازی با آلومینیوم بود که اخراج شدید درسته ؟ ولی ظاهرا اعتقاد داشتید خطایی صورت نگرفته ،‌در این باره با هوادارانی که هنوز از آن اخراج دلگیر هستند صحبتی دارید ؟

بله ؛‌ در بازی با آلومینیوم داور اشتباه بزرگی رو انجام داد ، چون من بعد از به اوت رفتن توپ ،‌ توپ را به آقای ابراهیم پور ( دروازه بان نساجی ) واگذار کردم و به سمت زمین راه افتادم اما دیدم بازیکن شماره ۷۷ آنها به سمت من اومد و در حال صحبت کردن بودیم که به ناگاه با سر به زیر چشم من ضربه ای زد و داور هم به اشتباه من را اخراج کرد . بعد بازی در فرودگاه هم ورم زیر چشمم را به داور نشون دادم و گفتم که اشتباه کرده است . خدا رو شکر بعدها هم کارشناسان داوری اعلام کردند که اون حرکت کارت زرد هم نداشت و اخراج ۱۰۰٪ اشتباه بود .

البته من به هواداران عزیز نساجی حق میدم که ناراحت باشند زیرا با یک اشتباه داوری سه امتیاز بازی را از دست دادند . من از همینجا از تمامی هواداران عذرخواهی میکنم بخاطر اون کارت قرمز نا حق که واقعا اشتباه بود .

مازند اسپرت :‌ میثم تیموری در آینده چه هدفی داره ؟ آیا فوتبالش رو در نساجی ادامه میده ؟

منم مثل همه فوتبالیست های دنیا دوست دارم تا در بالاترین سطح از فوتبال توپ بزنم و از همه مهمتر در پیراهن تیم ملی و با شماره ۱۲ برای کشورم افتخار آفرینی کنم .

البته که دوست دارم سالیان سال برای نساجی بازی کنم چون من با این تیم و هواداراش بزرگ شدم و زندگی کردم . از مردم هم واقعا تشکر میکنم که از من و مجموعه نساجی حمایت کردن و میکنن و امیدوارم بتونم با ارائه بازی های خوب و باکیفیت زحماتشون رو جبران کنم . از همین جا هم به آنها قول خواهم داد که تا وقتی در نساجی بازی میکنم و پیراهن شماره دوازده را بر تن دارم جانانه میجنگم و تلاش میکنم تا آنها را از خودم راضی نگه دارم . چون نساجی برای منه میثم تیموری به اندازه رئال و بارسا جذاب ، بزرگ و دوستداشتی بوده و هست .

مازند اسپرت :‌ صحبت پایانی شما رو میشنویم ،‌اگر حرفی هست بفرمایید ؟

ابتدا از تمامی رسانه ها علل خصوص مازند اسپرت تشکر میکنم که از ما فوتبالیست های نساجی حمایت میکنند و به فکر ما هستند . و سپس از پدرو مادرم که مشوق اصلی من در این راه هستند تشکر ویژه میکنم . یه تشکر هم ازآقای موسوی ،‌آقای دست نشان ،‌ از دوستان خوبم آقای امامی و فریدون فضلی که واقعا به من انگیزه میدهند میکنم و امیدوارم یه روزی بتوانم زحماتشون رو جبران کنم . تشکر اصلی رو هم از هواداران نساجی میکنم که واقعا مدیونشون هستم و امیدوارم هرجا که هستند سالم و تندرست باشند .

 .

.

.

 

منتظر مصاحبه های دیگر با بازیکنان نساجی باشید / باتشکر از ناصر امانی