ابوالفضل جلالی : امیدواریم بتوانیم طلسم چندین ساله را بشکنیم و المپیکی شویم

علی دایی که نظرمثبتی رو بازیکنان جوان دارد جلالی را به شرایط خوبی رساند تا بازیکن فصل گذشته امیدها مهره ثابت و تاثیرگذار تیمش در لیگ برتر شود .این جوان ۲۱ ساله هم جواب اعتماد علی دایی را بدرستی داد تا دفاع چپ سایپا در این فصل بیمه شده باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید ابوالفضل جلالی بازیکن مازندرانی و اهل آمل تیم سایپا در ابتدای فصل با نظر علی دایی از تیم امیدهای سایپا به بزرگسالان اضافه شد . علی دایی که نظرمثبتی رو بازیکنان جوان دارد جلالی را به شرایط خوبی رساند تا بازیکن فصل گذشته امیدها مهره ثابت و تاثیرگذار تیمش در لیگ برتر شود .این جوان ۲۱ ساله هم جواب اعتماد علی دایی را بدرستی داد تا دفاع چپ سایپا در این فصل بیمه شده باشد .جلالی که در تیم سایپا و تیم ملی امید درخشان ظاهر شد مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرارگرفت . از آنجاییکه بازیکنان جوان میتوانند آینده های تیمشان شوند برخی تیم ها به سراغ جلالی رفتند تا از غافله نقل و انتقالات عقب نمانند و او را جذب تیمش کنند تا از بازی های خوبش و یا حق ترانسفر شدنش بهره ببرند . از همین رو به سراغ این بازیکن جوان آملی رفتیم تا از شرایط این فصل و برنامه اش برای فصل آینده مطلع شویم .

*مازنداسپرت: فصل پرفرازو نشیبی رو سپری کردی. اوایل فصل شرایط خوبی نداشتی و رفته رفته توانستی در اولین فصل حضورت در لیگ برتر نظر علی دایی رو جلب کنی و به ترکیب ثابت راه پیدا کردی . نظرت این فصل چیست؟
من از تیم امید با صلاحدید آقای دایی به تیم بزرگسالان پیوستم . این موضوع باعث شد تا بتوانم رفته رفته خودم را به شرایطی که آقای دایی در لیگ از من انتظار داشتند رساندم و خداراشکر توانستم رضایتشان را جلب کنم و پس از چند بازی نمیکت نشینی به مرور بازیکن ثابت تیم سایپا شدم
*مازنداسپرت: فصل گذشته بعنوان بهترین دفاع چپ لیگ برتر امیدهای کشور انتخاب شدی ،  این مسولیتت رو در تیم بزرگسالان بیشتر نکرده است؟
بله خداراشاکرم که توانستم ۲ سال بعنوان بهترین دفاع چپ امیدهای کشور انتخاب بشم که این مسولیت را پس از پیوستن به تیم بزرگسالان سنگین تر کرده بود و انتظارات از من بعنوان یک بازیکن جوان در تیم سایپا بالا بود
*مازنداسپرت: با تصمیم علی دایی از تیم امید های سایپا به بزرگسالان این تیم پیوستی و میتوان گفت نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی ات داشته است . نظرت راجب جدایی علی دایی از سایپا چیست؟
آقای دایی نقش مهمی در رشد فوتبالی ام داشتند بهرحال ایشان به من اعتماد کردند و مرا از رده های پایه به بزرگسالان فراخواندند که مدیون زحماتشان هستم زیرا آقای دایی سرنوشت فوتبالی مرا همانند خیلی از استعدادهای دیگری که توسط ایشان کشف شدند رقم زدند .از رفتشان ناراحت شدیم و امیدواریم در هرجایی که حضور دارند آرزو میکنم سلامت و موفق باشند .
*مازنداسپرت: حدود پنج ماه دیگر مرحله نهایی انتخابی المپیک است ؟ نظرت راجب شرایط تیم ملی امید چگونه است ؟ بنظرت طلسم بیش از چهار دهه صعودمان به المپیک شکسته میشود؟
زمان زیادی تا شروع مسابقات نهایی انتخابی المپیک نمانده است . آقای کرانچار در مراحل قبلی زحمات زیادی را برای تیم امید کشیدند که متاسفانه دیگر در تیم حضور ندارند . خداراشکر بچه ها از انگیزه بالایی برای صعود به المپیک برخوردارند و ان شااله با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید بتوانیم این طلسم چندین ساله را بشکنیم  دل هموطنانمان را شاد کنیم
*مازنداسپرت: برنامه ات برای فصل آینده چیست ؟ شنیده شد از سرخابی های پایتخت پیشنهاد داری ، تاییدشان میکنی؟
من تمام تمرکزم روی ۲ بازی پیش رو است و سعی میکنم بهترین عملکردم را داشته باشم . من با تیم سایپا قرارداد دارم و هیچ پیشنهاد رسمی از تیم های مختلف از جمله استقلال و پرسپولیس دریافت نکردم . من بازیکن سایپا و سرباز این تیم هستم و به پیشنهادی تا پایان قصل فکر نخواهم کرد
*مازنداسپرت: برخی از هواداران تیم استقلال تهران در صفحه های مجازی خواهان حضورت در این تیم شده اند؟ نظرت در این مورد چیست؟
هواداران استقلال به من لطف دارند و این موضوع برایشان مشخص شده است که بازیکنان جوان خیلی میتوانند به تیمشان کمک کند . همین فصل هم خودتان دیدید که بازیکنان جوان تیم امید بازی های خوب و موثری را از خودشان به نمایش گذاشتند . ولی من همچنان با سایپا قرارداد دارم و در آینده ببینیم خدا چی میخواهد .
*مازنداسپرت: صحبت پایانی؟
صحبت خاصی ندارم ، از همه افرادی که در این فصل برایم زحمت کشیدند تشکر میکنم ، امیدوارم توانسته باشم با بازی هایم زحمتشان را جبران کرده باشم .از مردم عزیز کشورم می‌خوام برای موفقیت و صعود تیم ملی المپیک دعا کنند . ما هم با تلاش و انگیزه فراوان وارد بازی ها می‌شویم تا سربلند از زمین خارج شویم
مصاحبه : سید علی حسینی