هادی خیری: فکر صعود خونه به خونه، کل زندگی ام را فرا گرفته است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی در نیم فصل اول رقابت های این فصل فرصت عرض اندام پیدا نکرد ولی با حضور دست نشان در این تیم، یکبار دیگر متحول شد و این روزها از وی بیشتر شنیده می شود.   ♦️هادی از بازی با مس کرمان بگو یک بازی سخت و ۶ امتیازی مقابل […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی در نیم فصل اول رقابت های این فصل فرصت عرض اندام پیدا نکرد ولی با حضور دست نشان در این تیم، یکبار دیگر متحول شد و این روزها از وی بیشتر شنیده می شود.

 

♦️هادی از بازی با مس کرمان بگو

یک بازی سخت و ۶ امتیازی مقابل یک تیم مدعی صعود که با شکست مقابل ما از کورس صعود خارج شد و این نتیجه همدلی و زحمت تمام بچه ها بود.
♦️بازی را بردید در روزی که همه بردند!

خب تیم های مدعی صعود، تلاش و تمرکز بیشتری دارند و این امتیازات برای شان مهم است. ولی دلیل نمی شود ناامید شویم. شک نکنید تا آخرین لحظه می جنگیم. ای کاش تغییرات تیم از ابتدای نیم فصل رقم می خورد ولی تلاش می کنیم در این سه بازی جبران کنیم و ان شاالله اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.

♦️هادی خیری برخلاف نیم فصل اول بیشتر دیده می شود و حتی این هفته به همراه پژمان نوری در تیم منتخب روزنامه خبر ورزشی هم جای گرفت. علت این تفاوت چیست؟

در نیم فصل اول برای تیمم بد بازی نکردم. فیلم های بازی موجود است و بروید بررسی کنید. فقط در یک بازی ۲۰ دقیقه پایانی وارد بازی شدم و عملکرد خوبی نداشتم که آن هم مقصرش یک نفر دیگر بود. متاسفانه سرمربی تیم به بنده اعتقاد نداشت و در کل اگر یک بازی خوب بودی در بازی بعد خبری از تو نبود. حالا نمی دانم طرز فکرش چه بود.

خدا را شکر بنده با چند تیم مختلف مقابل تیم های آقای دست نشان خیلی خوب بازی کرده بودم و آقا نادر شناخت نسبی از بنده داشت. وقتی توسط ایشان دیده شدم انگیزه ام بیشتر شد و تمریناتم را منسجم تر و بیشتر کردم. الحمدالله از شرایط فعلی راضی ام و امیدوارم برای تیم مثمر ثمر باشم.
♦️در این چند بازی اخیر هم پیاپی مصدوم می شوی.

ببینید، فوتبال بابل هیچ وقت در همچین سطحی از فوتبال کشور تیم نداشت. من بومی این شهر هستم و به خونه به خونه تعصب دارم. ما سه بازی دیگر که برای حکم مرگ و زندگی است در پیش داریم و من باید برای تیم شهرم بجنگم که طبیعتا مصدومیت هم در پی دارد. به خدا قسم فکر صعود خونه به خونه به لیگ برتر کل زندگی ام را فرا گرفته است. مسئولان باشگاه و مردم شهرم از ما بومی ها بیشتر انتظار دارند.
♦️هواداران هم که لقب سی ثانیه به تو دادند و خیلی دوستت دارند.

آنها همیشه نسبت به بنده لطف دارند و قدردان محبت شان هستم. ان شاالله فردا ورزشگاه هفت تیر بابل را پر کنند.

البته به عنوان یک بچه شهر و بازیکن بومی این تیم از هواداران متعصب خونه به خونه دو انتظار دارم. اول اینکه فقط بازیکنان خونه به خونه را تشویق کنند چون آنها واقعا با این تشویق ها دلگرم و باانگیزه می شوند. ضمن اینکه تیم حریف نیز از یک مربی باشخصیت مانند غلام پیروانی برخودار است که باید احترامش حفظ شود.

دوم اینکه فردا یک هوادار واقعی باشند تا یک تماشاچی و بیشتر از هر زمان دیگری ورزشگاه را به جهنم تبدیل کنند.
چون حمایت شان واقعا مهم است.

اگر قرار است بجنگیم همه ما باید در این جنگ شرکت داشته باشیم و سه امتیاز را در بابل حفظ کنیم.

♦️بازی فردا مقابل فجرسپاسی را چطور می بینی؟
تیمی بسیار سرسخت که بسیار روان بازی می کند. فجری ها قلدر و جنگنده هستند و واقعا جایگاه شان اینجای جدول نیست. فکر نکنید بازی راحتی در پیش داریم ولی شک نکنید سه امتیاز بازی برای تیم خونه به خونه است. ما دیگر فرصت باج دادن به هیچ تیمی را نداریم.

♦️قهرمانی امیدها؟
واقعا روحیه بخش بود. این قهرمانی مبارک مدیران باشگاه و مربیان و بازیکنان تیم باشد. بچه ها با این قهرمانی اقتدار فوتبال مازندران را ثابت کردند.

♦️حرف پایانی؟

اول اینکه از مسئولان استان و شهر تمنا می کنم قدر افراد دلسوزی مانند برادران حسن زاده را بدانند و خدمات شان را ببینند. این همه شور و نشاط و اشتغال زایی و امیدواری جوانان و کاهش آمار بزه کاری به همین راحتی به دست نمی آید. باید هزینه کرد و وقت گذاشت و حرص و جوش خورد.
باور کنید این مسائل خیلی با ارزش است و باید قدردان حاج قاسم و سایر برادران حسن زاده بود. بنده از این عزیزان صمیمانه تشکر می کنم.

یک تشکر هم باید از بازیکنان داشته باشم که پس از حضور آقای دست نشان، واقعاً از همدیگر حمایت می کنند و پشت هم هستند و بازیکنان تیم مخصوص با تجربه ها یک حس اتحاد زیبایی در تیم پدید آوردند. فکر می کنم نماد این اتحاد را پس از گل پژمان نوری مقابل مس کرمان دیدید. امیدوارم این خوشحالی ها تا پایان فصل ادامه داشته باشدو طلسم فوتبال مازندران شکسته شود.