سومین دوره مسابقات ليگ برتر تکواندو پومسه جام ستارگان و جام نشاط برگزار شد + نتایج

هفته هفتم و هشتم از سومین دوره مسابقات ليگ برتر پومسه در گروه مردان با عنوان جام ستارگان و هم چنین لیگ دسته یک پومسه (جام نشاط) برگزار و برترین های هرد رده مشخص و معرفی شدند.   به گزارش مازند اسپرت، هفته هفتم و هشتم از سومين دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان (جام […]

2هفته هفتم و هشتم از سومین دوره مسابقات ليگ برتر پومسه در گروه مردان با عنوان جام ستارگان و هم چنین لیگ دسته یک پومسه (جام نشاط) برگزار و برترین های هرد رده مشخص و معرفی شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته هفتم و هشتم از سومين دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان (جام ستارگان) در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي با حضور ۱۶۰ پومسه رو،و هم چنین  دهمین دوره ليگ دسته يك پومسه مردان (جام نشاط) در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي با حضور ۲۷۰ پومسه رو، در خانه تكواندو پیگیری شد.

مردان پومسه رو در این دو رویداد مهم که رقابت های هفته هفتم و هشتم خود را پیگیری می کردند در بخش انفرادي، رده هاي سني كمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال ۴۱  تا ۵۰ سال ، ۵۱ تا ۶۰سال و ۶۱ سال به بالا به رقابت‌ پرداخته و در بخش تيمي، رده‌ سني كمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالاي ۳۱ سال و در بخش ابداعي در لیگ برتر  نيز پومسه روهاي در ۴ رده‌ سني و در لیگ دسته یک در ۲ رده سنی به رقابت پرداختند.

برترینهای مازندران در جام ستارگان

** انفرادي / رده سني ۵۱ تا ۶۰ سال:

مدال برنز : علي براري از باشگاه شهداي بهشهر

** انفرادي / رده سني ۶۱ سال به بالا:

مدال طلا: هدایت آریان فر از مازندران در تیم شهرداري نجف آباد

برترینهای مازندران در جام نشاط

انفرادي / رده سني ۳۱ تا ۴۰ سال:

مدال برنز : سید کمال سحرخیز از هیات تکواندو بهشهر

ابداعي / رده سني ۱۸ تا ۳۰ سال:

مدال برنز : محمد فلاح تپه از مازندران

تيمي / رده سني ۱۵ تا ۱۷ سال:

مدال نقره : هیات تکواندو بهشهر