پشتوانه سازی در والیبال بانوان/ فاطمه قنبری نخستین لیبروی ملی پوش

عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در مردان و سودابه باقرپور و مونا خواجه کلایی در بانوان عضو تیم ملی بزرگسالان هستند، علی شفیعی، رحمان تقی زاده و امیر حسین اسفندیار و چند تن دیگر هم پشتوانه های تیم مردان می باشند اما در تیم ملی والیبال بانوان چطور؟ به گزارش مازند اسپرت ؛ شاید یکی […]

141422عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در مردان و سودابه باقرپور و مونا خواجه کلایی در بانوان عضو تیم ملی بزرگسالان هستند، علی شفیعی، رحمان تقی زاده و امیر حسین اسفندیار و چند تن دیگر هم پشتوانه های تیم مردان می باشند اما در تیم ملی والیبال بانوان چطور؟

به گزارش مازند اسپرت ؛ شاید یکی از نگرانی های اهالی والیبال این است که در بخش بانوان پشتوانه لازم را  نداشته و جایگاهمان را در تیم ملی از دست می دهیم اما خبر مسرت بخش این است که چنین نخواهد بود.

فاطمه قنبری آماده است تا اولین لیبروی ملی پوش والیبال مازندران باشد و الان در اردوی تیم ملی در اصفهان به سر می برد.

این آملی خوش آتیه که گفته می شود یکی از بهترین های بانوان استان در خلال سال های آتی خواهد بود، تنها مازندرانی دعوت شده به اردوی تیم ملی بانوان نیست.

در اردوی تازه ای که در نصف جهان در حال برگزاری است، الهام درویش که همشهری قنبری است و فاطمه ساداتی از نکا هم حضور دارند. هر دوی آنان پست شان سرعتی زن است که امیدوارند در زمره نفرات نهایی برای اعزام به قهرمانی آسیا در تایلند قرار گیرند.

در حال حاضر مازنی ها با داشتن ۵ ملی پوش پسر در نوجوانان و جوانان اوضاع و احوال خوبی دارند اما در بانوان هم می توان این شرایط ایده آل را داشت بخصوص با تولد ستاره های جوانی نظیر فاطمه قنبری که رشد دل انگیزی داشته اند تا سهم مان را در تیم ملی بزرگسالان حفظ کنیم.

تیم ملی پس از اردوی اصفهان روانه تهران می شود تا جدی تر خود را برای مصاف های حساس پیش رو مهیا سازد. انتظار داریم تا این سه بازیکن مازنی بتوانند با نمایش خوب در اردوها عضویت در تیم ملی را بدست آورند.

 

photo 2015 12 06 07 06 40