تجویز دکتر بالاخره اثر کرد/شهروندبا درخشش طاها و سید جواد،فردوسی را شش تایی کرد + جدول

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز با پیروزی پرگل شهروند ساری دنبال شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم فوتسال شهروند ساری در خانه و سالن سید رسول حسینی موفق […]

rahهفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز با پیروزی پرگل شهروند ساری دنبال شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم فوتسال شهروند ساری در خانه و سالن سید رسول حسینی موفق شد بعد از مدت ها به برتری دست پیدا کند و حریف مشهدی خود را با شش گل بدرقه کند .

در این دیدار طاها مرتضوی با زدن سه گل و درخشش در این دیدار موفق شد هت تریک کند و سه گل دیگر شهروند توسط امیر حسین رسولی (۲گل) و حمید رضا ره انجام  به ثمر رسیده شد .

شاگردان نعمتی در این دیدار ، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و از دقایق ابتدایی ، بازی هجومی را در برابر حریف مشهدی در دستور کار قرار دادند . در ۷ دقیقه ابتدایی این دیدار شهروندی ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند به گل دست پیدا کنند و موقعیت های زیادی را نیز خلق کردند .

در روزی که تمامی بازیکنان شهروند موفق ظاهر شده بودند ، درخشش خیره کننده طاها مرتضوی و سید جواد منتظر ،  بیشتر از سایرین به چشم می آمد . اما در دقایق پایانی نیمه اول ضعف بدنی و بی دقتی های بازیکنان سبب شد تا در این دقایق شهروند ساری ۵ خطا شود و دو ضربه پنالتی را تقدیم حریف مشهدی کند . اما این دو ضربه توسط بازیکنان مشهدی به گل تبدیل نشد تا شاگردان نعمتی در این نیمه گلی را دریافت نکنند.

در نیمه دوم شاگردان نعمتی به روند رو به رشد خود  ادامه دادند و موفق شدند تعداد گل های خود را به عدد شش برسانند تا ساروی ها بعد از مدت ها رنگ خوشی را در سالن سید رسول حسینی ببینند .

حواشی دیدار تیم های شهروند ساری و فردوسی مشهد :

****دیدار تیم های شهروند ساری و فردوسی مشهد ساعت ۱۶ آغاز شد .

**** در ابتدای این دیدار باشگاه شهروند ساری درگذشت پیشکسوت فوتبال شهر ساری را تسلیت گفتند .

**** عملکرد خوب بازیکنان شهروند در این دیدار هواداران ساروی را به وجد آورده بود و باعث شد تا هواداران با شدت بیشتری آنها را تشویق کنند .

**** بازگشت جابر کیان نژاد به جمع کادر فنی از نکات جالب توجه ای بود که با آمدن نعمتی این اتفاق خوب صورت گرفت .

**** بعضی از کاندیدای مجلس شورای اسلامی نیز با نزدیک شدن به انتخابات در سالن حضور پیدا کردند و دقایقی را به دیدن این دیدار پرداختند .

**** دوربین صدا و سیما به مانند همیشه در این دیدار حضور داشت و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تبرستان پخش میشد .

**** در این دیدار هم به مانند دیدار های گذشته مهدی نعمتی در حالی که محمد رضا کرد را در لیست قرار داده بود ، به میدان نفرستاد تا با اعتراض هواداران رو به رو شود .

**** شاید بی توجه ای ” نعمتی ” به خواسته هواداران( حضور محمد رضا کرد در این دیدار ) تلخ ترین نقطه روز شیرین هواداران ساروی بود .

*** در دقایقی از بازی ( هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ) هوادران یک صدا ” محمد کرد ” را تشویق کردند و خواستار حضور این جوان خوش تکنیک به درون زمین بودند اما ” نعمتی ” توجه ای به این خواسته نداشت .

*** گل زیبای حمید رضا ره انجام یک نکته مثبت داشت ، و آن طلسم شکنی در ضربات کرنر بود . شهروندی ها مدت ها بود که در زئن ضربات کرنر موفق نبودند ، اما با این گل هم طلسم شکنی کردند و هم گل زیبایی را به ثمر رساندند که باعث به وجد آمدن هواداران شدند .

*** در این دیدار تمامی بازیکنان شهروند ساری عملکرد خوبی داشتند ، اما نباید نقش تاثیر گذار سید جواد منتظر درون دروازه و همچنین احمد دستیاران و طاها مرتضوی در این دیدار را فراموش کرد .

*** در پایان این دیدار هواداران حسابی به تشویق بازیکنان و کادر فنی پرداختند .

**** محمد رضا کرد هم در پایان با پرتاب لباسش به سمت تماشاگران از آنها بابت حمایت هایشان تشکر کرد !!

جدول فوتسال (۹۴-۹۵) – لیگ برتر

فوتسال لیگ برتر
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ دبیری تبریز ۲۰ ۱۲ ۴ ۴ ۷۶ ۵۷ ۱۹ ۴۰
۲ تاسیسات دریایی ۱۹ ۱۲ ۳ ۴ ۷۶ ۴۵ ۳۱ ۳۹
۳ مس سونگون ۲۰ ۱۲ ۳ ۵ ۷۰ ۴۹ ۲۱ ۳۹
۴ گیتی‌پسند‌ ۱۸ ۱۱ ۳ ۴ ۷۱ ۴۵ ۲۶ ۳۶
۵ شرکت حفاری ۲۰ ۸ ۷ ۵ ۶۷ ۴۸ ۱۹ ۳۱
۶ یاسین پیشرو قم ۱۹ ۹ ۳ ۷ ۶۷ ۶۴ ۳ ۳۰
۷ مقاومت البرز ۲۰ ۶ ۵ ۹ ۴۹ ۴۹ ۰ ۲۳
۸ میثاق تهران ۱۹ ۶ ۵ ۸ ۵۰ ۶۱ -۱۱ ۲۳
۹ آذرخش بندرعباس ۱۹ ۶ ۵ ۸ ۳۹ ۵۶ -۱۷ ۲۳
۱۰ شهید منصوری ۱۹ ۵ ۶ ۸ ۴۷ ۵۸ -۱۱ ۲۱
۱۱ فرش‌آرا ۱۹ ۵ ۵ ۹ ۵۲ ۶۶ -۱۴ ۲۰
۱۲ فردوسی مشهد ۲۰ ۶ ۱ ۱۳ ۴۱ ۷۴ -۳۳ ۱۹
۱۳ شهروند ساری ۱۹ ۵ ۳ ۱۱ ۴۲ ۵۷ -۱۵ ۱۸
۱۴ کاشی نیلو ۱۳ ۲ ۱ ۱۰ ۲۵ ۴۳ -۱۸ ۷