گزارش تصویری دیدار دوستانه تیم های جوانان ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت

دو تیم جوانان ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت برای آمادگی های بیشتر در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند . به گزارش مازند اسپرت ؛ ظهر امروز ( چهارشنبه ۱۱ آذر ) در دیداری دوستانه دو تیم ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت ، برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در لیگ به […]

5252523دو تیم جوانان ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت برای آمادگی های بیشتر در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ ظهر امروز ( چهارشنبه ۱۱ آذر ) در دیداری دوستانه دو تیم ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت ، برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در لیگ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده شد تیم مازند اسپرت را شکست دهد .

این دیدار عصر امروز از ساعت ۱۱ در زمین روستای نجارکلا برگزار شد .

باشگاه ثامن الحجج جویبار که یکی از باشگاه های بازیکن ساز استان مازندران است ، با هدایت ” سید باقر یعقوبی ” از جای جای استان مازندران بازیکن در اختیار دارد و در شهرستان جویبار مشغول به فعالیت است . این باشگاه که بازیکنان حاضر در آن ترکیبی از بازیکنان شهرهای مختلف استان است ، سالیانه بازیکنان خوبی را به تیم های برتر کشور معرفی میکند .

گفتنیست ؛ بعد از اینکه مسئولان باشگاه مازند اسپرت طی اقدامی ارزشمند (برای کمک به خانواده های تنگ دست ) ،حضور بازیکنان در این باشگاه را رایگان اعلام کردند ، این طرح با استقبال خوب خانواده ها همراه شد که در این بین بازیکنان مستعد و خوبی که به دلیل مشکلات مالی توانایی حضور در باشگاه ها را نداشته اند جذب این باشگاه شدند و زیر نظر مربیان مشغول به فعالیت شدند .

در ادامه تصاویر دیدار دوستانه ثامن الحجج جویبار و مازند اسپرت را مشاهده میکنید :