برتری بدمینتون باز دختر ایرانی برابر حریف کره ایی در رقابت های بین المللی مغولستان

بدمینتون باز دختر ایرانی امروز پنچ شنبه با برتری بر حریف کره ایی خود راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی بدمینتون مغولستان شد. به گزارش مازند اسپرت از فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی در این رقابت ها با نتیجه پیروزی ۲ بر صفر به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.همچنین تیم دونفره […]

بدمینتون باز دختر ایرانی امروز پنچ شنبه با برتری بر حریف کره ایی خود راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی بدمینتون مغولستان شد.

به گزارش مازند اسپرت از فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی در این رقابت ها با نتیجه پیروزی ۲ بر صفر به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.
همچنین تیم دونفره با ترکیب ثریا آقایی و نگین امیری پور توانست برابر تیم دونفره مغولستان با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهند و این تیم دونفره هم راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
نگین امیری پور در قسمت یکنفره بانوان در برابر بازیکنی از کره بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار و از دور رقابت های یکنفره بانوان کنار رفت.
سروش اسکندری دیگر بدمینتون باز کشورمان در مصاف با حریف اسلواکی با نتیجه ۲بر ۱ بازی را واگذار کرد و از دور رقابت های یکنفره مردان حذف شد.
مسابقات بین المللی بدمینتون مغولستان که از روز گذشته در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شد تا پنجم مهر ماه ادامه دارد.