پیروزی پرگل شاگردان شمسایی برابر آذرخش

یازدهمین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم صدرنشین تأسیسات دریایی آغاز شد.         به گزارش “مازنداسپرت“هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با برگزاری پنج بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های تأسیسات دریایی تهران،‌ دبیری تبریز، حفاری اهواز، میثاق تهران و منصوری قرچک مقابل […]

یازدهمین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم صدرنشین تأسیسات دریایی آغاز شد.

 

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با برگزاری پنج بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های تأسیسات دریایی تهران،‌ دبیری تبریز، حفاری اهواز، میثاق تهران و منصوری قرچک مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

در حساس‌ترین بازی تأسیسات دریایی در سالن فدراسیون هندبال به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و موفق شد شکست ۶ بر یک را به میهمان خود تحمیل کند. برای تأسیسات در این بازی احمد عباسی (۲ گل)، مجید رئیسی، علی‌اصغر حسن‌زاده، قدرت بهادری و علی زارعی گلزنی کردند و تنها گل تیم بندرعباسی توسط سینا بخشی به ثمر رسید. تأسیسات دریایی با پیروزی مقابل آذرخش ۱۱ امتیازی به امتیاز ۲۶ رسید و جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

 

دبیری تبریز هم امروز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مقاومت البرز گذشت. برای دبیری بابک اکبری، فرهاد فخیم و نعیم سنگ‌فروش گل زدند و هر دو گل آذرخش توسط امیر حنیفی وارد دروازه تیم میزبان شد. 

 

نتایج دیدارهای آغازین هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
کاشی نیلوی اصفهان ۲ – حفاری اهواز ۴
تأسیسات دریایی تهران ۶ – آذرخش بندرعباس یک
میثاق تهران ۴ – شهروند ساری یک
دبیری تبریز ۳ – مقاومت البرز ۲
منصوری قرچک ۴ – مس سونگون ورزقان

 

منبع:ورزش۳