جدال طلسم‌شدگان در هفته هفتم لیگ‌برتر

نفت تهران بعد از ناکامی هایش در این فصل لیگ برتر این بار به اصفهان می رود تا مهمان ذوب آهن یحیی گل محمدی باشد؛ تیمی که در فصل گذشته باخت سنگینی را به شاگردان منصوریان تحمیل کرد.     به گزارش “مازنداسپرت“، نفت تهران که در فصل گذشته در لیگ برتر آقایی می کرد […]

نفت تهران بعد از ناکامی هایش در این فصل لیگ برتر این بار به اصفهان می رود تا مهمان ذوب آهن یحیی گل محمدی باشد؛ تیمی که در فصل گذشته باخت سنگینی را به شاگردان منصوریان تحمیل کرد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، نفت تهران که در فصل گذشته در لیگ برتر آقایی می کرد و یقه تمام مدعیان لیگ را گرفته بود بعد از ۲۰۰ روز نباختن به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت با نتیجه ۵ بر سه شکست خورد. آنها در این فصل البته در شرایطی به مصاف یحیی گل محمدی خواهند رفت که هنوز موفق به چشیدن پیروزی نشده اند و هفته گذشته نیز برابر استقلال شکست خورده اند.

جدال دو تیم از این حیث جالب توجه است که نفت تاکنون بیرون از تهران موفق به گلزنی نشده و ذوبی ها نیز در اصفهان گلی به ثمر نرسانده اند. ذوب آهن با سه گل خورده یکی از چهار تیم برتر خط دفاعی لیگ برتر تا به اینجا هستند و در صورت کسب یک تساوی نیز به امتیاز ۴۰۰ در تاریخ بازی های خانگی در لیگ برتر خواهند رسید.

دوئل جدی ترین آلترناتیوهای نیمکت استقلال و پرسپولیس در فولادشهر را می تواند بار دیگر جذاب ترین بازی هفته نامید؛ دو تیمی که زیبا بازی می کنند.

منبع:ورزش۳