ونگر: امیدوارم مصدومیت کوکلن جدی نباشد

فرانسس کوکلن، در نیمه اول دیدار آرسنال و چلسی، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و زمین بازی را ترک گفت.     به گزارش “مازنداسپرت“، آرسنال پس از شکست ۲-۰ در لیگ برتر مقابل چلسی، فردا باید در جام اتحادیه انگلیس، به مصاف دشمن همیشگی اش تاتنهام برود تا اولین دربی فصل شمال لندن […]

فرانسس کوکلن، در نیمه اول دیدار آرسنال و چلسی، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و زمین بازی را ترک گفت.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، آرسنال پس از شکست ۲-۰ در لیگ برتر مقابل چلسی، فردا باید در جام اتحادیه انگلیس، به مصاف دشمن همیشگی اش تاتنهام برود تا اولین دربی فصل شمال لندن را برگزار کند.

ونگر در آستانه این بازی حساس به وبسایت آرسنال گفت:” برای این بازی، تنها کوکلن را در اختیار ندارم و دیگر بازیکنان شرایط نرمالی دارند. متاسفانه زانوی کوکلن هنوز متورم است و باید تحت آزمایش قرار بگیرد تا میزان دوری اش مشخص شود. امیدوارم مشکل او جدی نباشد و خیلی زود بتواند برای ما بازی کند.

برای بازی با تاتنهام آماده ایم. سعی من در این است که تیم را متحد نگاه دارم. هنوز در ابتدای راهیم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. البته تغییراتی هم بطور حتم خواهیم داشت. بازیکنان جوان هم شانس بازی در تیم اول را خواهند داشت. به عقیده من، حضور یک یا دو بازیکن جوان در کنار بازیکنان با تجربه، می تواند ترکیب متعادلی باشد.”

منبع:ورزش۳