کریستین بنتکه؛ مصدوم جدید لیورپول

خرید ۳۲ میلیون پوندی لیورپول که در بازی با یونایتد، تک گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند، دچار مصدومیت همسترینگ شده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، با درخشش بنتکه و در حالیکه با بازگشت استوریج به میادین، همه انتظار تشکیل یک زوج تهاجمی موفق در لیورپول را داشتند، امروز خبر رسید که مهاجم […]

خرید ۳۲ میلیون پوندی لیورپول که در بازی با یونایتد، تک گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند، دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، با درخشش بنتکه و در حالیکه با بازگشت استوریج به میادین، همه انتظار تشکیل یک زوج تهاجمی موفق در لیورپول را داشتند، امروز خبر رسید که مهاجم بلژیکی لیورپول در بازی با نوریچ(۱-۱) دچار مصدومیت همسترینگ شده و امروز تحت MRI قرار خواهد گرفت.

گری مک آلیستر، کمک مربی لیورپول با تایید این خبر گفت:” متاسفانه بنتکه از ناحیه همسترینگ، دچار مصدومیت مختصری شده و باید تحت آزمایش قرار بگیرد. امیدوارم او مشکلی جدی نداشته باشد و بتواند به به زودی برای ما به میدان برود.”
لازم به ذکر است که لیورپول این هفته باید به مصاف استون ویلا برود و بنتکه این بازی را به احتمال فراوان از ذدست خواهد داد. استون ویلا تیم سابق بنتکه است و این بازیکن برای رویارویی با این تیم، انگیزه های بالایی داشت.

 

منبع:ورزش۳