ایران از ابتکارات ریاست AFC سود‌ می‌برد

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری تازه منتشر شده با تیتر مذکور نوشت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بهره‌مند می‌شود به خصوص در عرصه پخش مستقیم مسابقات.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار خبری از وضعیت خبری و حق پخش در فوتبال ایران نوشت: هر سال حداقل ۵،۰۰۰ مسابقه فوتبال در سراسر کشور از بالاترین رده لیگ فوتبال تا مسابقات مختلف در مقاطع سنی، برای مردان و زنان وجود دارد. این یعنی یک پتانسیل بسیار بالا برای پوشش تصویری و خبری به صورت آنلاین که بیننده زیادی هم در داخل و خارج از ایران دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: چندی پیش یک کارگاه آموزشی و یک سمینار با حضور مقامات فدراسیون فوتبال ایران و نمایندگان رسانه های مختلف برای نوع پوشش اخبار پرولیگ ایران برگزار شد که در آن استفاده از سیستم و روش‌های نوین پوشش آنلاین رقابت‌ها تحت آموزش و بررسی قرار گرفت.

نویسنده این گزارش در ادامه می‌نویسد: با تجهیزات اولیه ارائه شده نمایندگان رسانه‌ها این موضوع را حل می‌کنند، یک دوربین، یک دستگاه کابل رسان و یک سه پایه. با توجه به مساعدت AFC پتانسیل همکاری با مجموعه خبری تصویری mycujoo.tv نیز ایجاد شده است.

/فارس