نایب رئیس هیات شمشیربازی خبر داد:

نفرات برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در قائمشهر مشخص شدند

نایب رئیس هیات شمشیربازی شهرستان قائمشهر از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات شمشیربازی استان در قائمشهر خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛محبوبه ابراهیمی نایب رئیس هیات شمشیربازی شهرستان قائمشهر در گفت و گویی با خبرنگار مازنداسپرت، در خصوص این مسابقات اظهار داشت: مسابقات شمشیربازی نکوداشت زنده‌یاد حاج سید حسین عابدی، بنیان‌گذار شمشیربازی مازندران، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و به میزبانی هیات شمشیربازی شهرستان قائمشهر برگزار شد.

ابراهیمی افزود: این دوره از مسابقات طی سه روز و با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های ساری، قائمشهر، آمل و رامسر به رقابت پرداختند و نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شد.

وی ادامه داد: در اسلحه فلوره، مهدی سلطان تویه از ساری، احمدرضا حق‌مراد از قائمشهر در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و امیررضا روشن‌پور و بردیا واحدی از قائمشهر مشترکا سوم شدند.

نایب رئیس هیات شمشیربازی شهرستان قائمشهر افزود: در اسلحه اپه، محمد رحیمی از قائمشهر، شاهین قاسمی از ساری عناوین اول و دوم را بدست آوردند و احمدرضا حق‌مراد و محمد تقوی از قائمشهر مشترکا سوم شدند.

ابراهیمی همچنین از نتایج بخش بانوان گفت و بیان داشت: در اسلحه اپه بانوان، سارا پورعباسعلی عمران از ساری، سیده طهورا عابدی از قائمشهر عناوین اول و دوم را کسب کردند و فاطمه‌زهرا باقریان از ساری و سیده فاطمه قریشی از قائمشهر مشترکا سوم شدند.

این مسئول تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۲۶ نفر شرکت کننده برگزار شد که در اسلحه فلوره آقایان ۸ نفر، در اسلحه اپه آقایان ۱۰ نفر، و در اسلحه اپه بانوان ۸ نفر شرکت کرده بودند.