ملک محمدی: نگاه ویژه ای به استان های کمتر توسعه یافته داریم

در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگلیویه و بویراحمد، بر توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی ورزشی در این استان تاکید شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از پایگاه خبری – تحلیل پزشکی ورزشی ایران، تورج ملک محمدی در جریان سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد، با محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت وگو کرد.

 در این دیدار ملک محمدی با اشاره به رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تمرکز زدایی و تقویت سخت افزاری و نرم افزاری هیات های پزشکی ورزشی استان ها تصریح کرد: برای نیل به این مهم که با هدف توسعه خدمات پزشکی ورزشی در همه نقاط مختلف کشور اجرایی می شود، حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ضروری است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یکی دیگر از محورهای فعالیت این فدراسیون را  نگاه ویژه به استان های کمتر توسعه یافته دانست و اعلام کرد: در این زمینه تلاش می شود با حمایت های ویژه، رشد چشمگیری در رضایت ورزشکاران استان از خدمات پزشکی ورزشی ایجاد شود.

در این دیدار همچنین علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به ظرفیت های ورزش این استان و خدمات پزشکی ورزشی موجود در این استان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت فدراسیون، هیات پزشکی ورزشی استان بتواند انتظارات جامعه ورزش را برآورده کند.

/فارس