تصاویر دیدار شهروند ساری و هیات فوتبال قم /عکاس : احمد قربانی

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر امرور سه شنبه برگزار شد و تیم‌های آتلیه طهران قم و شهروند سازی پیروز شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال عصر امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری شد.

در ساری تیم شهروند این شهر پذیرای تیم هیات فوتبال قم بود که این بازی با حساب ۲ بر صفر به نفع شهروند ساری پایان رسید. گلهای بازی را حمید سالاری و محمدرضا کرد به ثمر رساندند.

در این دیدار شهروندی های ساروی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گداشتند اما در تمام کنندگی موفق ظاهر نشدند و البته درخشش سنگربان قمی و همچنین یاری تیرک دروازه ها سبب شد تا تعداد گل های تیم میهمان بیش از ۲ گل نشود.

در این دیدار ساروی ها تا دقایق پایانی موفق به گشودن دروازه حریف خود نشدند. اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار شهروندی های ساروی بود جز یکی دو مورد که اشتباهات و اعتماد به نفس یالای ” حمید سالاری ” و یکی دو بازیکن شهروند می رفت تا کار دست این تیم بدهد که درخشش سینا پرکاس سنگربان جوان و آماده ی شهروند ساری که بدون شک درخشش را مدیون حمید بخشی مربی گلرهای با تجربه شهروندی هاست، سبب شد تا شهروندی ها در این دیدار گلی دریافت نکنند و پرکاس هم کلین شیت کند تا شبی رویایی ای را برای خودش و حمید بخشی رغم بزند !

اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شهروندی ها موفق شدند به ۲ گل دست پیدا کنند.ابتدا حمید سالاری موفق شد اشتباهاتش را جبران کند با گلی که به ثمر رساند شور و نشاط را به سالن سید رسول آورد . در ادامه محمد رضا کرد نیز به زیبایی هر چه تمام تر گل دوم شهروند را به ثمر رساند تا روز شادی ساروی ها در قلعه عقاب ها تکمیل شود