قاسمی: به فکر جدایی از کشتی و دنیای قهرمانی نیستم/ شخصی بهتر از خادم نمی‌تواند فدراسیون را اداره کند

دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک ریو تاکید کرد: تلاش می‌کند تا در المپیک توکیو هم بتواند مدال بگیرد و به فکر جدایی از دنیای قهرمانی نیست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک ریو در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران، گفت: من تجربه جهانی و المپیک دارم بنابراین حس می‌کنم ورزشکاران چه سختی‌هایی دارند و می‌توانیم به همین دلیل راهکارهایی را به گوش مسئولان برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد با حضور در کمیسیون انتخابات به فکر پست‌های اجرایی است، عنوان کرد: فکر جدایی از کشتی و دنیای قهرمانی نیستم و فعالیتم را ادامه می‌دهم اما تا جایی که بشود برای کمک به ورزشکاران در چنین پست‌هایی ورود می‌کنم اما هدفم کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ است.

کشتی‌گیر مدال آور ایران در خصوص آخرین وضعیتش خاطرنشان کرد: بعد از آسیب‌دیدگی ۱۰ روز است که تمریناتم را شروع کردم و خودم را برای مسابقات آینده که لیگ جهانی یکی از آنهاست، آماده می‌کنم.

قاسمی همچنین در خصوص حضور طلایی و اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند بهتر است خادم به عنوان سرمربی کشتی آزاد برگردد، یادآور شد: سرمربیگری بحث کارشناسی می‌خواهد.ما شورای فنی متشکل از قهرمانان و پیشکسوتان داریم و آنها به شخصی اعتماد می‌کنند که بتواند کمک کند. بعد از انتخابات فدراسیون مشخص می‌شود چه کسی بیاید. طلایی هم آدم بزرگی است . او از نظر فنی شخص بزرگی محسوب می‌شود و مدال‌آور المپیک است. البته همه ایرادات و حسن‌هایی دارند بنابراین نمی‌توان گفت طلایی بد کار کرده و ایراد از او بوده است. کل مجموعه زحمت می‌کشند و در بردها و باخت‌ها سهیم هستند.

وی در پایان درباره انتخابات فدراسیون کشتی،‌گفت: کاملا مشخص است که خادم ۴ سال اخیر چه کارهایی انجام داده است. او کارنامه مشخصی دارد و از نظر مدیریتی و فنی کمک کرده است. فکر نمی‌کنم شخصی بهتر از او بتواند فدراسیون را مدیریت کند.

/فارس