اعتراض جمی‌ها به لیست کی‌روش و تقدیر از بازیگر ایرانی فیلم برنده اسکار+عکس

هواداران پارس جنوبی جم با شعار «تیم ملی جنوبی» اعتراض خود را نسبت به لیست کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بلیت‌های دیدار پارس جنوبی جم و سپیدرود از ساعت ۱۱:۳۰ در اطراف ورزشگاه به فروش رفت و درب‌های ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی شهر جم از ساعت ۱۲ به روی هواداران باز شد.

* هم اکنون هوای شهر جم ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و با توجه به اینکه این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود دمای هوا رفته، رفته خنک‌تر می‌شود.

* برخی از مسئولان محلی شهرستان جم پیش از این مسابقه از ورزشگاه بازدید کردند.

* جمعی از هواداران پارس جنوبی که از مرکز استان بوشهر و جنوب استان‌های فارس و هرمزگان خود را برای دیدن این مسابقه به جم رسانده بودند وارد ورزشگاه شدند.

* هواداران پارس جنوبی با لباس های زرد در اطراف ورزشگاه حاضر هستند و رفته، رفته به تعداد آنها افزوده می‌شود و با تهیه بلیت در حال وارد شدن به ورزشگاه هستند.

* به علت برگزاری این دیدار برخی از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه از سمت شهر جم و شهرک‌های وزارت نفت توسط نیروی انتظامی و حراست مجتمع مسکونی پارس جم بسته شده است.

* هواداران پارس جنوبی جم در هنگام وارد شدن بازیکنان تیمشان برای گرم کردن با شعار «تیم ملی جنوبی» اعتراض خود را نسبت به لیست کارلوس کی‌روش اعلام کردند.

* علی دشتی و امید سینگ دو بازیکن محبوب تیم فوتبال پارس جنوبی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این دیدار نیستند مورد تشویق هواداران قرار گرفته‌اند.

* تعداد هواداران پارس جنوبی جم در کمتر از ۲ ساعت مانده به آغاز این دیدار حدود ۵۰۰ نفر است که جمعیت زیادی نیز در اطراف ورزشگاه حاضر هستند.

* در حال حاضر بخشی از سکوهای روبرو ورزشگاه تختی شهر جم در حال پر شدن است.

* هواداران پارس جنوبی با در دست داشتن بنری از شهاب حسینی بازیگر تلویزیون و سینما که در فیلم فروشنده، برنده جایزه اسکار، نقش آفرینی کرده بود، گفته بود تیم مورد علاقه اش پارس جم است تقدیر کردند.

* ابراهیم صالحی مهاجم پارس جم و حسین کعبی بازیکن سپیدرود در حاشیه گرم کردن بازیکنان دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند و برای دقایقی باهم صحبت کردند.

* با ورود داوران این دیدار به زمین مسابقه برای گرم کردن هواداران شعار داور لیگ برتری همینه همینه سر دادند.

* هواداران جمی یکصدا شعار تیم ملی جنوبی سر می دهند.

* دیدار پارس جنوبی جم و سپیدرود از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی جم برگزار می‌شود.

/فارس