قدردانی سازمان بسیج ورزشکاران از صدا و سیمای مرکز مازندران

در آستانه اربعین و همزمان با پخش مستند پرواز تا کربلا که با همکاری و تلاش صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش شده است فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر از تمامی همکاری و مساعدت این مجموعه ارزشی . . .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران که با رسالت نشر و ترویج ارزش های والای جهاد و شهادت در کنار اجرای منویات مقام عظمای ولایت و رهبری در جامعه ورزش و علی الخصوص ورزشکاران مازندران که سرآمد دیگر استان ها هستند در حال فعالیت و مجاهدت می باشد.
در این مسیر همکاری و تلاش دیگر مجموعه ها همچون اداره کل ورزش و جوانان با این سازمان قابل ستایش بوده و در این بین طلایه دار عرصه رسانه ی استان نقش بسیار پر رنگ و ویژه داشته است.
مجموعه صدا و سیمای مرکز مازندران و مدیرکل محترم جناب آقای مقدسی در کنار دیگر معاونین و مدیران، همراه و همکار سازمان بسیج ورزشکاران در مسیر ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق اسلامی در قاب رسانه بودند.
اینک اینجانب بعنوان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در کنار دیگر همکاران و مجموعه بزرگ ورزشکاران بسیجی مازندران در آستانه اربعین و همزمان با پخش مستند پرواز تا کربلا که با همکاری و تلاش صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش شده است فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر از تمامی همکاری و مساعدت این مجموعه ارزشی تقدیر و تشکر می نمایم.