میزبانی فینال لیگ راضی‌کننده نبود/چندین گزینه‌ در حال بررسی است

سرپرست برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی کشتی گفت: میزبانی ضعیف فینال در کاشان باعث بررسی گزینه دیگری برای برگزاری جام باشگاه های جهان شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسداله رضایی با بیان اینکه برگزاری فینال لیگ در کاشان به هیچ عنوان در حد و اندازه های استاندارد و همیشگی نبود، اظهار داشت: به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون کشتی که مدام با برگزاری رقابتهای مختلف درگیر هستم از میزبانی شهرستان کاشان راضی نبودم، چراکه مشکلات زیادی را در مرحله نهایی لیگ شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: سالن کوچک و نامناسب، عدم وجود امکانات سخت افزاری کافی، مشکل در طراحی و ساخت رینگ و نور سالن و از همه مهمتر عدم حضور پرتعداد تماشاگران و حتی مسئولان استان اصفهان و شهرستان کاشان در سالن برگزاری مسابقات از جمله مسایلی بود که میزبانی فینال را تحت تاثیر منفی قرار داد.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که وضعیت میزبانی جام باشگاه های جهان در کاشان به کجا انجامید، گفت: میزبانی فینال که اصلا دلچسب و راضی کننده نبود و همین موضوع باعث شد، مسئولان فدراسیون در تکاپوی بررسی و انتخاب میزبان دیگری برای این رویداد بزرگ باشند.

رضایی خاطر نشان کرد: البته مسئولان شهرستان کاشان و اسپانسر مالی هم اگر تضمین بدهند که مشکلات فینال لیگ در میزبانی جام باشگاه های جهان برطرف شود، هنوز شانس میزبانی دارند، اما تضمین چنین مسئولیت بزرگ و مهمی با وضعیت و امکاناتی که من در این شهرستان دیدم، واقعا سخت است.

وی در پایان گفت: به هر حال به عنوان یکی از مسئولان و مجریان برگزاری رقابتهای بین المللی کشتی امیدوارم هر شهری که میزبان جام باشگاه های جهان باشد بتواند به خوبی از عهده این مسئولیت بزرگ بر آید و نام ایران را همچون گذشته به عنوان یکی از بهترین میزبانان مسابقات بین المللی مطرح کند.