مخالفت با مدیرعاملی امیری در قائمشهر

شنیده می شود که بعد از تغییراتی که مالک باشگاه نساجی در کادر فنی این تیم ایجاد کرد و کوروش موسوی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نمود، به زودی تغییراتی نیز در مدیریت این باشگاه انجام خواهد شد.   به گزارش “مازنداسپرت“، شنیده می شود که بعد از تغییراتی که مالک باشگاه نساجی […]

شنیده می شود که بعد از تغییراتی که مالک باشگاه نساجی در کادر فنی این تیم ایجاد کرد و کوروش موسوی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نمود، به زودی تغییراتی نیز در مدیریت این باشگاه انجام خواهد شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، شنیده می شود که بعد از تغییراتی که مالک باشگاه نساجی در کادر فنی این تیم ایجاد کرد و کوروش موسوی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نمود، به زودی تغییراتی نیز در مدیریت این باشگاه انجام خواهد شد و فرد دیگری به جای درودگر مدیریت این باشگاه را بر عهده خواهد گرفت.

شنیده ها از قائمشهر حکایت از آن دارد که علی امیری معاون سابق اجرایی باشگاه استقلال و عضو هیئت مدیره باشگاه خونه به خونه بابل یکی از کاندیداهای مدیرعاملی باشگاه نساجی می باشد. این در حالیست که از قائمشهر خبر می رسد که تعداد زیادی از هواداران این باشگاه با مدیریت امیری در باشگاه شان مخالف اند و هنوز این اتفاق نیفتاده نسبت به مدیریت امیری جبهه گیری کرده اند.
 
حتی شنیده می شود که شدت این مخالفت ها به حدی زیاد است که تعدادی از بازیکنان تیم نساجی نیز نسبت به این موضوع موضع مخالف دارند.

 

منبع:ورزش۳