با این داوری در بازی‌های حساس به مشکل می‌خوریم/رقابت‌ها امسال بهم نزدیک است

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: نتایج دو هفته اخیر نشان داده رقابت‌ها به هم نزدیک است به همین دلیل مدعیان قهرمانی امسال زیاد هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرضیه جعفری، درباره ۲ دیدار تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: ما بازی‌های خوبی داشتیم. در دیدار با آذرخش تهران هم با اینکه بازی دست ما بود اما حریف دست و پا بسته نبود. در این دیدار فقط از کیفیت چمن راضی نبودیم. در این ۲ هفته که از لیگ گذشته نتایج نشان می‌دهد رقابت‌ها بهم نزدیک است. به عنوان مثال تیم قدر سنندج با ضربه پنالتی موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان هم امسال به لیگ اضافه شده و تیم خوبی بسته، فکر می‌کنید این تیم قهرمانی شما تهدید کند، عنوان کرد: سپاهان، سیرجان و سنندج امسال مدعی هستند. ذوب‌اهن هم تیم خوبی دارد. اگر دیدید در هفته اول نتیجه نگرفت چون دروازه‌بانش مصدوم بود. فکر می‌کنم امسال مدعیان برای عنوان قهرمانی زیاد باشند.

جعفری در پاسخ به این سوال که بیشتر مربیان لیگ می‌گویند بم تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان کلیدی را جذب می‌کند، خاطرنشان کرد: من در بازی اخیر از ۴ بازیکن بومی استفاده کردم. امسال خیلی از مهره‌ها را نیز از دست داده‌ام در حالی که شهرداری سیرجان ۱۰ بازیکن ملی دارد و امسال ۴ بازیکن هم جذب کرده است. اصفهان سال گذشته ۷-۸ بازیکن ملی داشت. من بازیکنانی دارم که از بچگی با من بودند مانند قنبری و خسروی، با من تمرین کردند و ملی‌پوش هم شدند.

سرمربی شهرداری بم درباره شرایط مالی باشگاه، عنوان کرد: شهرداری امسال با مشکل مالی روبه‌رو است اما مدیرعامل هرچه را خواسته‌ایم تامین و از ما حمایت کرده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که داوری را در این ۲ هفته چطور دیدید، تصریح کرد: داوران باید تجربه بیشتری داشته باشند. اگر قرار باشد آنها به همین صورت بازی‌های حساس را قضاوت کنند به مشکل برمی‌خوریم. ما داورانی داریم که خوب سوت می‌زنند اما داورانی هم هستند که باید تجربه‌شان بیشتر شود.سال گذشته روی همین اشتباهات داوری که نمی‌گویم مغرضانه بوده قهرمانی را از دست دادیم.

/فارس