آمادگی بچه‌ها نوید کسب نتایج خوب را می‌دهد/ حضور دو بازیکن در جمع ۱۶ نفر برتر جهان چیز کمی نیست

سرمربی تیم ملی سابر شمشیربازی گفت:آمادگی بالای بچه‌ها نوید کسب نتایج خوب در جام جهانی را می‌دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فصل جدید مسابقات جام‌جهانی شمشیربازی از روز جمعه هفته جاری در الجزایر آغاز می‌شود و تیم ملی اسلحه سابر کشورمان متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود. روزهای جمعه و شنبه رقابت‌های انفرادی و بخش تیمی روز یکشنبه برگزار خواهدشد.

پیما ن فخری، سرمربی تیم ملی سابر کشورمان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها در شرایط مناسبی قرار دارند. درست است که ملی پوشان سه ماه از تمرین دور بوده‌اند، اما شرایط خوب آنها  نوید کسب نتایج خوب را می‌دهد و کاملا امیدواریم.

وی ادامه داد: شاید قبلا ما بیشتر تذکر می‌دادیم یا بچه‌ها را آگاه می‌کردیم، اما خوشبختانه الان کاملا متوجه شرایط هستند و با تمام توان تمرین و تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی سابر تاکید کرد: زمانی حضور در جمع ۱۶ نفر برتر جهان مانند رویا بود، اما حالا دو نفر در ۱۶ نفر برتر جهان داریم و این چیز کمی نیست. این اتفاق انگیزه زیادی به بچه‌ها می‌دهد.

فخری در مورد رقیبان گفت: نخستین مسابقه فصل است و مطمئنا همه با قدرت می‌آیند. ما در بخش تیمی در بازی اول به انگلیس یا کانادا می‌خوریم و در جمع ۸ تیم برتر باید با انگلیس یا آمریکا بازی کنیم. در حال حاضر ما در رده چهارم دنیا هستیم و نباید این جایگاه را از دست بدهیم.

/فارس