موفقیت ما در سایه حواشی لیگ گم شد/ محدودیت نداشتیم قهرمان می‌شدیم

سرمربی تیم ایزی پایپ کاشان گفت: علت کشتی نگرفتن علیرضا کریمی تعهدی بود که از سوی بیمه رازی جهت حضور در باشگاههای جهان برای وی به وجود آمده بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مصطفی علیزاده در خصوص حواشی بوجود آمده در دیدار فینال لیگ برتر کشتی گفت: در خصوص حضور گنو پتریاشویلی در دیدار پایانی لیگ، من تا لحظه معارفه دو تیم تلاش خود را انجام دادم تا او به روی تشک بیاید و مردم شاهد یک کشتی زیبا در سنگین وزن باشند.

وی افزود: من معتقد بودم تاکید بر تعداد کشتی در قرارداد فقط به منزله پایبندی به تعهد تیمها در برابر ورزشکاران جهت جلوگیری از تضییع حقوق آنان است، اما از آنجایی که مسئولین تیم ایزی پایپ با توجه به توان مالی این تیم برای دو کشتی با او قرارداد منعقد کرده بودند، با توجه به اعتراض بیمه رازی مجوز حضور پتریاشویلی در فینال صادر نشد و باید دید در اساسنامه لیگ درباره این نوع قراردادها چه چیزی لحاظ شده است.

علیزاده  درباره غیبت علیرضا کریمی نیز اظهار داشت: پس از شکست تیم قدرتمند رعد پدافند در نیم فصل موفق به اخذ رضایتنامه علیرضا کریمی جهت حضور در ترکیب تیم ایزی پایپ شدیم و همچنین رضایت علیرضا رضایی سرمربی تیم امید را هم جلب کردیم. خود کشتی گیر هم رضایت کامل جهت حضور در ترکیب ما را داشت ولی در نهایت شرایط به گونه ای شد که علیرضا کریمی فقط حاضر شد برای یک کشتی در برابر تیم ستارگان ساری در نیمه نهایی با ما توافق کند و راضی به حضور در دیدار نهایی مقابل بیمه رازی نشد. دلیل این موضوع هم آن بود که باشگاه بیمه رازی از قبل تعهداتی را برای حضور در رقابتهای باشگاههای جهان برای وی بوجود آورده بود که اجازه نمی داد در دیدار نهایی روبروی آنها حاضر شود.

سرمربی تیم ایزی پایپ کاشان خاطر نشان کرد: امیدوارم بیمه رازی با توجه به حاشیه های بوجود آمده در خصوص این کشتی‌گیر با اخلاق کشورمان به تعهدات خود جهت استفاده از وی برای رقابتهای باشگاههای جهان پایبند بماند .

وی تصریح کرد: متاسفانه حواشی بوجود آمده در فینال لیگ امسال باعث شد تا کار بزرگ تیم ما و پیروزی در برابر تیمهای قدرتمند لیگ و کسب مجوز حضور در باشگاههای جهان نادیده گرفته شود، اما به عنوان سرمربی این تیم از همه کسانی که برای موفقیت تیم ایزی پایپ تلاش کردند نهایت قدردانی را دارم.

وی در پایان گفت: تک تک کشتی گیران و اعضای کادر فنی این تیم در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی و با همت و اتحاد دست به این کار بزرگ زدند که از آنها بسیار سپاسگزارم. مطمئن باشید اگر محدودیت های یاد شده گریبان تیم ما را نمیگرفت، قهرمانی تیم ایزی پایپ در اولین سال حضور در لیگ برتر ایران حتمی بود.

/مهر