حركات عجيب لک و فحاشی استقلالی‌ها به گلر فولاد/اعتراض شفر به داور،شعار عليه بازيكن پرسپوليس

هواداران استقلال در پايان نيمه عليه لک شعار داده و گلر فولاد هم با حركات دست پاسخ آنها را داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در اواسط نیمه اول ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت که همین حرکت باعث شد تا شفر این بازیکن را تشویق کند.
*هواداران استقلال هر گله تیمشان را در این نیمه تشویق کردند واکنشی هم نسبت به فرشاد احمدزاده نشان دادند، بازیکن پرسپولیس چندی پیش در گفت و گویی جنجالی باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به وی موضع بگیرند.
*در دقیقه ٢٢ بازی استقلالی ها زنده یاد پورحیدری را تشویق کردند.
*در دقیقه ٤٣ بازی ابراهیمی از حریف توپ ربایی کرد که داور این حرکت را خطا اعلام کرد که این موضوع با واکنش شفر رو به رو شد. وی به شدت به این تصمیم داور اعتراض کرد که البته با تذکر داور چهارم رو رو شد.
*در اواخر نیمه اول حامد لک هر بار پشت توپهای شروع مجدد ایستاد با مکث های خود صدای طرفداران استقلال را در آورد که این موضوع باعث شد تا زرگر به لک کارت زرد بدهد. درست یک دقیقه بعد داور سوت پایان نیمه را زد که هواداران عصبانی استقلال به شدت علیه لک شعار داده و حتی به وی فحاشی کردند. در این لحظه روزبه چشمی به سمت لک رفت تا مانع شعارها علیه وی شود اما گلر فولاد با حرکات دست خود و همچنین دست زدن برای تماشاگران استقلال به شدت شعارها افزود.
*در پایان نیمه اول نصرالله عبداللهی به سمت حسین زرگر رفت و با او صحبت کرد.
نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

/فارس