شمسایی: دیدار مقابل فرش‌آرا بسیار سنگین خواهد بود/فقط برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: دیدار مقابل فرش‌آرا بسیار سنگین خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرای مشهد گفت: بازی خیلی سختی داریم و فرش آرا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر و با سابقه ایران است. این تیم به خوبی فوتسال را بازی می‌کند با توجه به تعداد مهره‌هایی که در اختیار دارد تیم یکدستی است.

وی در ادامه گفت: الان چند سال است که بازیکنان این تیم کنار هم بازی می‌کنند و در کنار آنها بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی هم اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: علاوه بر بازیکنان خوبی که این تیم دارد دارای مربی بسیار خوبی است و همچنین اکبر تقوی سرپرست این تیم یکی از فوتسالیست‌های خوب و ارزنده ایران بوده و همیشه گفته‌ام اگر چهار پنج نفر در فوتسال ایران نباشند این فوتسال قشنگی خود را از دست می‌دهند.

شمسایی گفت: این دیدار بازی سنگینی برای هر دو تیم است و خیالم راحت است که هر دو تیم فوتسال خوب و زیبایی به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: البته ما تیم فرش‌آرا را به خوبی آنالیز کرده و تمام  نقاظ ضعف و قوت این تیم را کادر فنی مورد بررسی قرار  داده است. اگر بخواهیم در کورس قهرمانی و بالای جدول قرار بگیریم با تمام احترامی که برای فرش‌آرا قائل هستم ما فقط برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و به اندوخته‌های خود در جدول بیفزاییم.

/فارس