توضیح سرمربی تیم ملی پرتغال درباره نیمکت‌نشینی «رونالدو»

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کرد نیمکت‌نشینی رونالدو در این تیم به خاطر نداشتن تمرین مناسب بوده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال درباره نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار مقابل آندورا که با برتری ۲ بر صفر پرتغال به پایان رسید توضیح داده است. رونالدو در ترکیب اصلی این بازی نبود و وقتی وارد زمین شد توانست گل هم بزند.

سانتوس در این باره گفت: خیلی فکر کردم. فکر کردم رونالدو در دو روز کاری ۱۰۰ درصد تمرین نکرده است. فاکتورهای زیادی بود که به این تصمیم منتهی شد. بازی‌ها پیچیده هستند، من هم سعی می‌کنم به شکلی مدیریت کنم که برای تیم بهترین است. چه جای سئوال باشد چه نه، ما بازی را بردیم و این چیزی است که اهمیت دارد.

تا قبل از گل رونالدو دروازه آندورا با تهدیدی جدی مواجه نشد و سانتوس زمین نامناسب آندورا را بهانه کرده است: می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت و این را هم می‌دانستیم که هماهنگ شدن در این زمین کار آسانی نیست. از طرفی آن‌ها فشرده دفاع می‌کردند و این کار را برایمان سخت کرده بود. مجبور شدم رونالدو را وارد زمین و یک مهاجم اضافه کنم و بعد همه چیز درست شد. یکی دیگر از اهدافمان هم این بود که در نیمه اول کارتی نگیریم یا مصدوم نشویم و به این هدفمان هم رسیدیم.

/مهر