آزمون سخت صدرنشین در اهواز و تأسیسات در تهران/ شگفتی‌سازها به مصاف هم می‌روند

هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با انجام شش دیدار به پایان خواهد رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با انجام شش دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین و اولین دیدار تیم مس سونگون که با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، باید به مصاف حفاری اهواز برود. شاگردان بی‌غم از هشت دیدار گذشته خود، هفت پیروزی به دست آورده‌ و فقط در هفته چهارم مقابل مقاومت قرچک بازی را واگذار کرده‌اند. تیم حفاری نیز کمتر از حد انتظار ظاهر شده و با تنها دو برد در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. این دیدار خانگی بهترین فرصت برای شاگردان علاسوند است تا با شکست صدرنشین لیگ برتر، خود را به رتبه‌های بالایی جدول نزدیک کنند.

تیم تأسیسات دریایی که هفته گذشته شکست عجیب و سنگینی را با پنج گل مقابل آذرخش تجربه کرد، این هفته به مصاف شهرداری ساوه می‌رود. شاگردان شمسایی روی کاغذ نباید کار سختی مقابل ساوه‌ای‌ها داشته باشند، اما شاید دست‌کم گرفتن این تیم هم به قیمت از دست دادن امتیاز در خانه تمام شود. مهران عالیقدر، ملی‌پوش تازه‌وارد تیم تأسیسات نیز از این هفته می‌تواند تیمش را همراهی کند و شاید با آمدن این بازیکن، مشکلات تأسیسات دریایی کمتر شود.

در دیگر دیدار این هفته، شگفتی‌ساز هفته هشتم یعنی آذرخش بندرعباس باید به مصاف ارژن شیراز برود. آذرخش هفته قبل مقابل تأسیسات دست به کار بزرگی زد و در حالی که یک بر صفر از حریف خود عقب بود، موفق شد با حساب ۵ بر یک این تیم را شکست دهد. قطعاً این پیروزی باعث بالا رفتن روحیه آذرخشی‌ها شده و در این بازی هم سعی می‌کنند این روند را ادامه دهند. از سوی دیگر ارژن، تیم شکست خورده و پُر از مشکل شیرازی، شکست‌های سنگینی را در این فصل تجربه کرده، اما همیشه در دیدارهای خانگی، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. به طور حتم با ادامه این روند ارژنی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ، باید برای بقا در لیگ برتر بجنگند.

گیتی پسند نایب قهرمان آسیا هفته گذشته در یک بازی سخت توانست به تساوی ۲ – ۲ با تیم مقاومت قرچک دست یابد و با این تساوی فاصله‌اش با صدر جدول زیاد شد. شاگردان افضل تنها تیم بدون شکست لیگ برتر هستند، اما دو تساوی باعث شده تا اختلاف چهار امتیازی با تیم صدرنشین مس سونگون همچنان حفظ شود. گیتی پسندی‌ها یک بازی عقب افتاده با تیم تأسیسات دریایی دارند که با پیروزی در آن مسابقه می‌توانند به یک‌قدمی تیم مس سونگون برسند، اما بازیکنان این تیم هم می‌دانند که پیروزی برابر تأسیسات ساده نخواهد بود.

در دیگر بازی‌های این هفته مقاومت البرز و پارسیان شهر قدس، تیم‌های نهم و دهم جدول رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم امید زیادی به رسیدن به رتبه‌های بالایی جدول ندارند، اما برای فرار از منطقه خطر، به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

شگفتی‌سازان ۱۲ امتیازی هم یکی دیگر از بازی‌های هفته نهم را برگزار خواهند کرد. شهروند ساری و مقاومت قرچک در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم توانسته‌اند فراتر از حد انتظار ظاهر شوند، مخصوصاً قرچکی‌ها با این که اولین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، اما فقط یک شکست داشته و موفق شده‌اند یقه تیم‌های بزرگ لیگ را در قرچک بگیرند. این تیم تنها شکست مس سونگون صدرنشین را به این تیم تحمیل کرده است و هفته گذشته هم نایب قهرمان آسیا را متوقف کرد.

به گزارش تسنیم برنامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۳ شهریورماه
* حفاری اهواز – مس سونگون (ساعت ۱۶:۳۰)
* شهروند ساری – مقاومت قرچک (ساعت ۱۷:۳۰)
* گیتی پسند – آتلیه طهران قم (ساعت ۱۸)
* مقاومت البرز – پارسیان شهر قدس (ساعت ۱۸)
* ارژن شیراز – آذرخش بندرعباس (ساعت ۱۸)
* تأسیسات دریایی – شهرداری ساوه (ساعت ۱۸:۳۰)

دیدار نخست این هفته از ساعت ۱۷ دیروز بین تیم‌های هیئت فوتبال قم و فرش‌آرا مشهد برگزار شد که در پایان این دیدار تیم فرش‌آرا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبانش به برتری برسد.

/تسنیم