زمین فوتبالی اروپایی در دل مازندران + عکس

نمونه این زمین فوتبال را در استان مازندران کم داریم. کاش استادیوم های مان هم در برخی شهرها مخصوصا در مرکز استان در حال خاک خوردن هستند را به دست این جوانان بسپاریم تا به این شکل به زیبایی جالب توجه برسند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در روزهایی که کرونا همه چیز ما رو تعطیل کرده، علاقمندان به فوتبال بیشتر از هر قسمت دیگری بی صبرانه منتظر آغاز رقابت ها و مسابقات هستند. در جای جای استان مازندران هم علاقمندان زیادی هستند که در انتظار بازگشایی مسابقات می باشند.

ماکران میاندورود یکی از مناطق مازندران است که عشق به فوتبال در آن موج میزند. زمین فوتبال کم نظیر این منطقه هم در نوع خودش جالب توجه است. در دوران کرونایی جوانان این منطقه بیکار نماندند و زمینی به سبک تیم های اروپایی ساختند.

زحمات زیادی برای این زمین فوتبال کشیده شد تا حالا به این سبکی که مشاهده می کنید در بیاید. نمونه این زمین فوتبال را در استان مازندران کم داریم. یک زمین فوتبال در دل جنگل و دریا ..!

کاش استادیوم های مان هم در برخی شهرها  مخصوصا در مرکز استان در حال خاک خوردن هستند را به دست این جوانان بسپاریم تا به این شکل به زیبایی جالب توجه برسند.

دست مریزاد به اسماعیل براری و دوستانش در ماکران میاندورود که چنین زمین فوتبالی را برای فوتبالدوستان آن منطقه شکل دادند. خدا قوت