با تزریق ۱۸ آمپول بازی کردم/ از هواداران معذرت می خواهم

مدافع ملی پوش استقلال تهران گفت: قرار نبود برابر سایپا بازی کنم اما با ۱۸ تزریقی که انجام دادم به درخواست کادر فنی وارد زمین شدم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پژمان منتظری درباره باخت یک بر صفر استقلال تهران مقابل سایپا گفت: نمی دانم چرا بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد، خیلی خوب بازی کردیم، مستحق پیروزی هم بودیم اما کمی بی دقتی و مقدار زیادی بدشانسی باعث شد تا به گل نرسیم وقتی تیمی هم به گل نمی رسد رفته رفته هواداران از آن انتظار دارند، من به هواداران مان کاملا حق می دهم باید می بردیم و شکی در این موضوع نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: آمدم اینجا تا به هواداران مان بگویم معذرت می خواهم باید می بردیم، وقتی این همه هوادار به خاطر استقلال می آید و نتیجه ای می گیریم که در خور شان آنها نیست چیزی جز شرمندگی برای ما نمی ماند. به هر حال از آنها می خواهم صبور باشند تا با کادر فنی فعلی که داریم بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

منتظری در ادامه تصریح کرد: همه ما به خاطر قهرمانی به استقلال آمده ایم، پتانسیل برد را داریم و باید نتیجه هم بگیریم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و موفق شویم. شک نکنید با شرایط موجود خواهیم توانست به هدف خود نزدیک شویم. برای این بازی که انجام دادم بیش از ۱۸ تزریق داشتم که بتوانم بازی کنم وقتی هم وارد زمین می شویم چیزی غیر از انجام هدف برای رسیدن به پیروزی نباید به زبان بیاوریم.

/مهر