کریمی، محبی و احسان‌پور به نیمه‌نهایی رسیدند/ رشیدی شکست خورد

رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز یکشنبه در دهلی نو هندوستان آغاز شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین و آخرین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز یکشنبه با مصاف مدعیان چهار وزن دوم در دهلی نو آغاز شده که نمایندگان کشورمان نیز به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد. وی باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزری رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بهادور کودیروف از تاجیکستان و اونوربات پوریجاو از مغول می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان کانگ جین نام از کره جنوبی و آیبک کاسمانبتوف از قرقیزستان برود./مهر