ایستادگی قهرمانان ورزشی در میدان جنگ و خلق حماسه ای بزرگ در خط مقدم

اختصاصی مازند اسپرت:هفته دفاع مقدس تبلور ایستادگی و دفاع به حق ملتی است که از آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری پیر فرزانه و امام عاشقان خمینی کبیر شکل گرفت. هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن غرور ملی و پایان ناپذیری برای مردم این مرز و بوم گردید. فداکاریها و از خود […]

6600اختصاصی مازند اسپرت:هفته دفاع مقدس تبلور ایستادگی و دفاع به حق ملتی است که از آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری پیر فرزانه و امام عاشقان خمینی کبیر شکل گرفت.

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن غرور ملی و پایان ناپذیری برای مردم این مرز و بوم گردید.

فداکاریها و از خود گذشتگیها جوانان نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد و ثابت کردیم هیچ دشمنی توان مقابله با مارا نخواهد داشت.
بسیاری از کسانی که در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا میکردند جوان  و همان هایی بودند که در عرصه ورزش هم با تلاش و سختکوشی دنبال افتخار آفرینی بودند و با شروع جنگ تحمیلی موقتا از افتخار آفرینی در عرصه ورزش دست کشیدند و با حضور در میدان جنگ عزم و اراده پولادین خود را به اثبات رساندند و بحای اینکه پرچم ایران را بر روی سکوهها ورزشی به اهتزاز درآورند آنرا بر دوش کشیدند و با رمز یا زهرا در خط مقدم جبهه حماسه بزرگ خلق کردند.

جا دارد در هفته دفاع مقدس درود بفرستیم به روح پاک و منور همه شهیدان از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی علیه کشورمان

بعد جنگ تحمیلی به همت اداره کل ورزش و سازمان تربیت بدنی سازمان بسیج ورزشکاران شکل گرفت تا نسل جوان ورزشکار راه شهیدان را ادامه دهند  .
سازمان بسیج ورش در غالب کارهای فرهنگی تمام تلاش خود را برای آشنایی نسل جوان ورزشکار با شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انجام میدهد.