با کسب پیروزی خانگی ؛کاله مازندران صدرنشین جدید لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور شد

تیم بسکتبال کاله مازندران با کسب پیروزی خانگی در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، به صدر جدول رده بندی گروه شمال این مسابقات صعود کرد.   به گزارش مازند اسپرت، تیم کاله مازندران در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، عصر دوشنبه درسالن ورزشی پیامبراعظم […]

5تیم بسکتبال کاله مازندران با کسب پیروزی خانگی در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، به صدر جدول رده بندی گروه شمال این مسابقات صعود کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، تیم کاله مازندران در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، عصر دوشنبه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم جوانان ۲۰۱۶ بود، و درپایان میهمان خود را با نتیجه ۷۳ بر ۶۳ با شکست بدرقه کرد.
شاگردان سیدصابر موسوی درتیم کاله مازندران دراین بازی در هر چهار کوارتر مسابقه برتری عددی نسبت به حریف تهرانی خود داشتند و با درخشش بازیکنان جوان خود و دفاع حساب شده زیر سبد و شوت های موفق سه امتیازی درنهایت با اختلاف ۱۰ گل پیروز میدان شدند.
دو تیم در حالی در هفته سیزدهم این رقابتها در آمل به مصاف هم رفتند که تیم کاله مازندران در رده دوم و جوانان ۲۰۱۶ در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشتند و پیروزی هر یک از دو تیم باعث صدرنشینی آنان در این رقابتها می شد.
تیم کاله مازندران با کسب نهمین پیروزی ویک شکست خارج از خانه در ۱۰مسابقه خود در رقابتهای این فصل درمجموع با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم ۱۸ امتیازی پارسا مشهد، صدرنشین جدید این رقابتها شد.
مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه های کشور با حضور ۱۷ تیم در دو گروه ۸ و ۹ تیمی شمال و جنوب برگزار می شود.
درگروه شمال این رقابتها تیم های آرارات تهران ، پارسا مشهد ،هیات بسکتبال کردستان، مهرام تهران ،هفت الماس قزوین ،تیم ملی جوانان ، کاله مازندران ، هیات بسکتبال قم و شیمیدر تهران حضور دارند.
در گروه جنوب، تیم های نفت امیدیه ،شهرداری کاشان ،شهرداری دزفول ،پتروشیمی بندر امام ،پدافند رعد اصفهان ،شاهین اهواز ،صنعت مس کرمان ،آدمیس میناب با هم رقابت می کنند.
بنابر اعلام رسمی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در پایان مرحله نخستین این بازیها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، ۸ تیم برترهرگروه به صورت ضربدری با هم دیدار کرده و در نهایت ۸ تیم برتر به دور بعدی راه می یابند.
در ادامه ۸ تیم برتر به صورت حذفی به مصاف هم رفته و سپس بازیهای نیمه نهایی به صورت ۲ از ۳ و نهایی هم به صورت ۳ از ۵ خواهد بود.