مسئول بسیج ورزشکاران مازندران: مراسم هفته فرهنگ پهلوانی در بابل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: مراسم روز قشر و گرامی‌داشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در کانون بسیج بابل برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدجواد حسینیان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته فرهنگ پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران، اظهار کرد: ۱۲ مرداد که آخرین روز هفته فرهنگ پهلوانی و روز […]

basiiijمسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: مراسم روز قشر و گرامی‌داشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در کانون بسیج بابل برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدجواد حسینیان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته فرهنگ پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران، اظهار کرد: ۱۲ مرداد که آخرین روز هفته فرهنگ پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران که روز خیرخواهی و احسان است، مراسم گرامی‌داشت روز قشر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بابل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روزهای شش تا ۱۲ تیرماه به‌عنوان هفته فرهنگ پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران نامیده شد، افزود: در روز شش مردادماه که نخستین روز برنامه صداقت و راستی هفته است، افتتاح نمایشگاه ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران درباره دیگر برنامه این ایام، تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه استان، غبارروبی گلزار شهدا، ورزش صبحگاهی و زورخانه‌ای، دیدار با ورزشکاران مربیان و پیشکسوت، نشست با اعضای ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی و برگزاری نشست خبری، از دیگر برنامه‎های هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‎ای است.

حسینیان در پایان از میزبانی مازندران در کنگره شهدای ورزشکار کشور خبر داد و گفت: کنگره شهدای ورزشکار کشور با محوریت شهید بهرام اسدپور گلوگاهی با همکاری اداره‎کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران ۲۵ آذرماه در ساری برگزار می‌شود.