مشکلات مالی بازیکنان را من پیگیری می کنم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی کیانی امروز با ابراز خوشحالی از پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال، اظهار داشت: ما برای پیروزی مقابل استقلال تمرکز داشتیم. دست هوادارانمان را می بوسیم که حمایت خوبی از ما در این بازی داشتند، خدا را شکر که توانستیم با کسب سه امتیاز این بازی دل آنها را شاد کنیم. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی کیانی امروز با ابراز خوشحالی از پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال، اظهار داشت: ما برای پیروزی مقابل استقلال تمرکز داشتیم. دست هوادارانمان را می بوسیم که حمایت خوبی از ما در این بازی داشتند، خدا را شکر که توانستیم با کسب سه امتیاز این بازی دل آنها را شاد کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما با این بضاعت کار بزرگی انجام داده است البته جوانترها هم اضافه شدند و به ما کمک کردند. ما به دنبال این هستیم که در دو بازی لیگ و فینال حذفی نیز عملکرد و نتیجه گیری خوبی داشته باشیم.
کیانی در خصوص اینکه سعید آقایی در مصاحبه خود با مهر گفته که حرف بازیکنان در مورد مسائل مالی و مطالبات را قرار است کاپیتان تیم به اطلاع کادرفنی و مدیریت باشگاه برساند، تصریح کرد: بچه ها به من لطف دارند و در هر جای دنیا رسم این است که کاپیتان تیم حرف دیگر بازیکنان را به کادرفنی و مدیریت می گوید. باید بگویم که ما بازی های مهمی در پیش داریم و باید بازیکنان از لحاظ روحی تقویت شوند.
وی افزود: قرار است به زودی با مدیرعامل باشگاه در خصوص مطالبات بازیکنان صحبت کنم و امیدوارم که مشکلات بازیکنان که واقعا برای تیم زحمت کشیده اند، به زودی حل شود./مهر